Když jsme se přemýstili ucítila jsem vůní obchodů a všeobecný rozruch. Máma se na mě podívala s otázkou v očích a zeptala se ,,kam chceš jít prvně"? ,, co třeba pro kotlík a přísady do lektvarů"? Řekla jsem.
Když už jsem měla kotlík, přísady, učebnice i hábit tak mě mamka řekla ,,tak a teď už nám chybí jenom-" nestihla to do říct, protože jsem jí skočila do řeči ,,hůlka" ,,přesně tak ty nedočkavče, pro tu půjdeme k Ollivanderovi" zasmála se máma a rozešla se směrem k obchodu na kterém byl nad dveřmi zlatý nápis
Ollivanderovi výrobci hůlek.
Zastavili jsme se před dveřmi podívali jsme se s mámou na sebe, já jsem dveře otevřela a vešli jsme obě dovnitř. Když jsme vstoupili zazněl zvonek, rozhlédla jsem se po krámě, najednou se k nám přihnal pán s šedými vlasy, usoudila jsem že to je pan Ollivander. ,,Očekáva jsem tě tady Elizabeth" nevěděla jsem co mu na to mám odpovědět tak jsem pouze mlčky stála. Ollivander zase odešel a po chvíli se vrátil se třemi krabičkami.
Otevřel první krabičku, vytáhl z ní hůlku a podal mi ji ,,hůlka z tisového dřeva, 11 a 1/2 palce dlouhá, jádro z blány dračího srdce, ohebná a velmi poddajná" řekl. Vzala jsem ji do ruky a máchla, přímo předemnou se roztříštila váza. Ollivander mi hůlku vzal a uklidil ji zpět.
Potom otevřel další a zase mi i podal ,,hůlka z ebenového dřeva, dlouhá 10 palců, jádro z žíně jednorožce, vcelku ohebná a poddajná" popsal mi i druhou z hůlek. Vzala jsem ji tedy do ruky a švihla, tentokrát vylítli z polic všechny hůlky. Hůlku jsem vrátila panu Ollivanderovi se slovy ,,omlouvám se pane, nechtěla jsem" ,,v pořádku jsem zvyklí" odpověděl a já jsem si úlevně vydechla.
Podal mi třetí tedy tu poslední kterou přinesl ,,hůlka též z tiskového dřeva 12 a 1/2 palce dlouhá, jádro z pera ptáka fénixe, nepoddajná, ohebná" řekl. Vzala jsem tedy hůlku do ruky a udělala s ní to stejné jako s předešlíma, mávla, najednou hůlka začala zářit a mě polil úžasný pocit. ,,Já jsem si to myslel, proč jsem ti ji nedal hned nazačátku" řekl Ollivander ,,co jste si myslel?" řekla jsem ,,že si právě tahle hůlka vybrala právě vás, je totiž stejná jako má Ty-víš-kdo, doufejme jen, že si nevybereš stejnou cestu jako on" odpověděl.
Poté co jsme vyšli z krámu jsem se zase chytla mámi za ruku a přemístili jsme se zpátky domů. Když jsem přišla do pokoje všimla jsem si dopisů, jež ležely na stole, pak mi došlo, že jsem si je vlastně chtěla přečíst. Otevřela jsem první a v něm stálo.
Milá Eli
Už mi došel dopis z Bradavic a předpokládám, že tobě taky. Doufám že se máš dobře, sejdeme se 1.září na nádraží King's Cross v 10:45. S Pansy jsme už domluvení.
Se srdečným pozdravem
DracoDopis od Draca jsem odložila stranou a začetla jsem se do druhého.
Moje nejmilejší Moon
Je mi jasný že Draco už ti taky napsal, ale i tak ti to napíšu, dostala jsem dopis z Bradavic a ty určitě taky co? Chci se zeptat jak se máš? Jelikož já suprově. O tom srazu na nádraží určitě už taky víš. Tak ahoj a uvidíme se 1.září na nástupišti.
Tvoje PansyDruhý dopis jsem taky odložila a únavou a vyčerpáním z dnešního dne jsem usnula.
************************************
Tak tady máme druhou kapitolu😊 Chci se omluvit že jsem dlouho novou nevidala, ale poslední dobou jsem to nějak nestíhala. 😔🐍Vaše Cissa 🖤✨
ČTEŠ
Jeho Dcera 🖤
Fantasy~Jmenuji se Elizabeth Moon Raddlová. ~Ano jsem dcera nejobávánějšího černokněžníka všech dob. ~Co se přihodí Elizabeth ve školním roce? Zamiluje se? Co takový Draco Malfoy a Harry Potter? A co její rodiče?