Kırgın Çicekler - 128. Bölüm

507 21 1
                                    

Cemre'yi savcılığa götürüyorlardı.
Polis çalan telefonunu açtı.

P;Efendim?

Dr;Hastayı kaybettik.

P;Peki saolun doktor bey.

Cemre;Ne diyor doktor. Kardeşim nasıl?

Polis;Kardeşinin öyle mi? O çocuk senin yüzünden öksüz kaldı! Hasta ölmüş!

Cemre göz yaşlarına boğulmuştu.

Hastane 🏥

Ali;Karıma nasıl inanmadım? Ona hiç mi güvenmedim lan ben?!

Eylül'ün cesedini çıkarıyorlardı.

'MORG' yazan yere gidiyordu şimdi.
Ali durdurmuştu. Eylül'e son bir kez bakmak istedi. Başındaki yaraya baktı. Solmuş ten rengindeki kızarıklık, 5 ay önce aşerdiği kirazlara benziyordu.
Anımsamıştı Ali. Onu geçmişini anlatması için zorlayışını da hatırlamıştı.

'Bana her şeyi anlatacaksın Eylül.'

"Üvey babam.. Beni rahatsız ediyordu.. Annem bana hiç inanmamıştı. Beni yurda bıraktı. Sonra o adamdan bir çocuğu oldu. Metin.. O adam Kemal. Kemal beni kaçırmıştı. Yemek, su falan vermemişti. Beni hastaneye kaldırmışlar. Kalbim durmuş. Sonra Büşra'yı kaçırmış. Ben kardeşimi bulmak için kendimi teslim ettim. Sonra Büşra kaçmış. Beni de götürecekti ki kafasına yangın tüpüyle vurup kaza yaptırmıştım. Kader bagajdaydı o zaman. Onu kurtarıp yardım çağırmasını söylemiştim. O gelene kadar ben uçurumdan atladım. Falan filan. Sonra o elektrik akımına kapıldı ve öldü. Bu işte. Daha fazla konuşmak istemiyorum."

Ona ilk kez çıkma teklifi ettiği zaman..

"Ali."

'Efendim?'

"Ben senden çok hoşlanıyorum.."

"Yani biliyorum. Sende benden hoşlanıyorsun.."

"Ya biz artık sevgili olalım mı?"

Elini tuttu Ali.
Özür diledi.
Doktor dayanamadı. Geldi.

Doktor;O ölmedi..

Ali;Nasıl?

Doktor; Size yalan söyledik. Kızı korumak istedik.

Ali;Bebeğim?

Doktor;Onu da almadık. Karnında.

...

Feride;Niye gelmediler ya?

Meral;Gelmesin ki. Neyi bekliyoruz ya biz? Bu kadar mıydı her şey? Ya o kız uçurumdan atladı ölmedi, aç susuz kaldı yine ölmedi. Şimdi nasıl ölür ya?! Nasıl?!

Songül;Asıl suçlu hepimiziz. Kardeşimize nasıl inanmadık biz?! Ha nasıl?!

Kader;Annesinin yanına gitti. Ve babasının. Bi de doğmadan annesinin karnında ölen kardeşinin.

Meral;Ve o pislik Kemal'in...

Feride:Kızlar yeter. Kesin şunu.

Ali sevinçle gelir o sırada.

Meral;Ali?

Büşra;Ablam nerede? Niye gülüyor Ali abi?

Ali;Eylül ölmemiş.. Doktor bize yalan söylemiş.

Kader;Bebek?

Ali;Bebeğimi de almamışlar. Hala annesinin karnında..

Songül; Şükürler olsun ya. ..

Herkes apar topar hastaneye gider..
Cemre serbest kalır ve Serkan yurt dışına kaçar.
.....

2/3 Ay Sonra
Eylül 9. Ayındadır. Fakat Ali'ye hala kızgındır. Yarasının çoğu iyileşmiştir.

Aşk Tesadüfü Sever (EyAl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin