HEYOOOOO,BEN DE MALEC KİTABI YAZCAM 😀 ASLINDA AKLIMDA BIR KONU YOK,YAZASIM GELDİ BİR BAKTIM YAZMIŞIM.NEYSE BİNDIK BIR ALAMETE GIDIYOK GIYAMETE😋
Alec Lightwood
Shax iblisi avına çıkmıştık ve şu an 10.iblisimi okla cool bir şekilde vurup Izzy'nin arkasındaki İblise de bir ok yolladım.
O da Önündeki iblise sopa haline getirdiği kırbacını sapladı ve bana dönüp teşekkür edercesine gülümsedi.
Mekandaki iblisleri bitirmek üzereydik ,Jace bugün dinlenmek üzere Enstitütüde kalmıştı.Tabi ona kalsa bize katılırdı ama 40 derece ateşi varken gelmeye kalkışması parabatai katili olmama neden olmaktan başka bir halta yaramazdı.
Onun yanında kalmayı istesem de Clary bunu büyük bir zevkle yerine getiriyordu zaten,ki bu durumdan rahatsız değildim.
Bu sayede araları düzelir ve ben aptal kardeşimim aşk acısını hissetmek zorunda kalmazdım.
Iblisler bitince 2 metre ilerimdeki rujunu tazeleyen kız kardeşime doğru ilerledim.
İzzy bana göz ucuyla bakıp göz devirdi"Bana öyle bakma ,rüküş mü gezeyim?"
Göz devirdiği için ona sinirli bir bakış attım ardından"Yürü Iz,Gözlerini oyduğum zaman rüküş gözüküp gözükmediğini test etmemi istemiyorsan yürü"
Gülümseyip koluma girdi ve 20 cm topuklularıyla hızlıca yürümeye başladı.
😺😺😺
"Pekala klişelerden nefret ederim ama size bir iyi bir de kötü haberim var"
Ciddi bir ifade ile konuştum,her zamanki gibi .
"Önce kötü olan"Clary elini ne olacaksa olsun dercesine salladı.
"Katılıyorum"
"Shax iblislerini dünyaya yollayan bir yüce iblis ,kısacası basit bir iblis baskını değil."
Izzy şaşkın bakışlarla bana baktı ve "peki iyi haber?"dedi.
"Sanırım yakında Brooklyn'in baş iblis efendisi ile tanışacağız."