KAPAK TASARLADIM,ÜZERINDE MALEC OLMASI BIRAZ KURTARSA DA BOK GİBI OLDU AMA BEN YAPTIM, ÇOK MUTLUYUM
💜💙💜💙
Portaldan geçtikten sonra Hepsi Magnus Bane'in salonundaydılar .
Alec buranın gerçekten iyi dekore edildiğini ďüşündü,zaten giyiminden ve dış görünüşünden Magnus'un zevklerinin iyi olduğundan emin olabilirdiniz.
Magnus içeri girer girmez kaşlarını çatmış ve içinden 'değişiklik lazım,burası çok sıkıcılaşmış'diye geçirdi.
Halbuki daha dün değiştirmişti.
Izzy'nin ise kafası tamamen başka yerdeydi çünkü şu andan itibaren malec shipliyordu.
Magnus, Izzy ve Alec'i sevgili sanmıştı ve kıskanmıştı.Bu da Alec ile ilgilendiğini gösteriyordu.Gerçi Alec Lightwood ilgilenilmeyecek gibi de değildi. Ayrıca Izzy'nin Malec shiplemesinin sebeplerinden biri de normalde tanıştığı herkesten nefret eden Alec'in Magnus'a ilk karşılaşmalarında gülümsemesiydi.
Bu düşüncelerle sırıttı.
"Ee Magnus,ne isteyeceksin karşılığında?"dedi Jace,sesi'bir an önce bitse de gitsek' dercesine çıkmıştı.
Magnus içinden 'sanki ben evimdeki gölge avcılarından çok memnunum,en çok Alexander'in sevgilisi olan kız ve sen gitseniz mükemmel olur'diye geçirdi
Tabi dışından sadece göz devirip "Çağıracağımız iblise bağlı"dedi.
"Hangi iblis bu?"
"Asil iblislerden Haxater "dedi Alec,ardından Magnus'un çapkın bakışlarına karşı tek gözünü kısıp ,diğer gözünün üstündeki kaşını kaldırarak baktı.
Magnus'un yüzünde oluşan dehşet ifadesi Gölge avcılarının gerilmesine neden oldu.
Sorun neydi ki?
"Ölüm iblislerinden biri olan Haxater değil, değil mi?"dedi kaşlarını çatarak.
"Aslında tam olarak onlardan biri ama senin gücün yetmez sanırım"dedi Jace alayla.
"Bana bak sarı kafa,senin yaşının binlerce katı gücüm ve tecrübem var.Şansını zorlama bence"dedi ve elinden tehlikeli kıvılcımlar çıkardı.
Bunun üzerine Alec sinirlendi ama şu an Magnus Bane 'e ihtiyaçları vardı ve Jace hiç yardımcı olmuyordu.
"Parabatai'mi tehtid edemezsin "dedi öfkeyle Alec.Kendini tutmayı denese de başaramamıştı.
"Tehtid edersem ne olur gölge avcısı?"dedi Magnus sırıtarak , Kesinlikle bu nefilim sinirlenince çok sexi oluyordu.
Alec göz devirdi,ardından"Her neyse, madem yapamayacaksın o zaman burada durmamızın pek bir anlamı yok"dedi kapıya doğru hareketlenerek,fakat Magnus ona seslenince durmak zorunda kaldı.
"Aslında yapabilirim ama karşılığında istediğim bir şey var."deyip sevimlice sırıttı.
"Ne istiyorsun?" dedi Alec ve büyücünün gözlerine baktı,o an sanki ikisinin de içinden bir elektrik akımı geçti.
"Seni."
💜💙💜💙💜💙