Can we talk Face to Face?

275 30 29
                                    

medya;kalp krizi sebebi

Bölüm başlıği,konuyla bağımsız .tamamen ingilizce seviyemi göstermek ve cool olması için yaztığım bir başlıktır.

Ayrıca bölümler kısa olacak,beni suçlamayın uzun yazmak istesem ayda bir atardım ancak :( sıkılıp yarım bırakmak istemiyorum, umarım anlayış gösterirsiniz
😾😾😾

ALEXANDER

Şu Magnus Bane denen büyücünün partilerinden birindeydik,âşağı dünyalıları sevmezdim,mundaneleri de öyle hatta Izzy ve Jace dışında birilerini sevdiğimi sanmıyordum.

Onu da sevmeyecektim büyük ihtimalle.

(Burada götümle güldüm:))

Partide iblislerin olması olasıydı bu yüzden temkinli bir şekilde etrafıma bakarken üzerimdeki pek çok aşağı dünyalı bakışından başka bir bakış göremedim. Izzy, Clary ve Jace önden ilerlemişlerdi ben ise önce etrafın temiz olduğundan emin olmak istemiştim.

Tam o sırada önüme çıkan ve Elbise yerine bedenine kazayla etek giyen kadın yüzünden durmak zorunda kaldım.

Kesinlikle bir vampirdi,kendini sexi sanan ama ortadan sıkılmış diş macununa benzeyen bir vampir.

Kadın beni aç bakışlarla süzdü ve sırıtıp etkileyici olduğunu sandığı bir gülümsemeyle dudaklarını kulağıma yaklaştırdı"Daha önce hiç senin kadar güzel birini görmemiştim tatlı çocuk,Rünlerin olmasa vampir olduğunu düşünürdüm."Ben o sırada neden hala bu kadını öldürmediğimi düşünüyordum.Tanrım çok itici

"Ne düşünüyorsun ,seninle bir gece geçirmek ve sana harika bir gece geçirtmek isterdim açıkçası,Ah bu arada ben Melany"

"Aslında ,seni neden hala öldürmediğimi düşünüyordum ve kesinlikle o ruju burnuna kadar sürmeyi kesmelisin .Fazla itici."

Kadın arkamdan afallamış bakışlarla beni izlerken bu tür partileri neden sevmediğimi bir kez daha hatırladım.

Hızlıca izerlemeye devam ediyordum ,bir girişten geçtim,sadece fazla ses ve ter kokusu vardı.Melek aşkına insanlar burada nasıl eğleniyor?

Bedenime çarpan kişilerle göz devire devire daha büyük bir alana açılan kapısız ama kapımsı duran yerden de geçtim.

Tam o sırada bir anda üstüme bir şey geliyormuş gibi hissettim . Gölge avcılığının verdiği refleksler ile yukarı baktım ve üstüme düşen minik bedeni hızlıca yakaladım.

Bir elim belinde diğeri ise dizlerinin altındaydı.

Kocaman açmayı denediği çekik gözleri ile ela gözlerime bakan bir Magnus Bane beklemiyordum.

2-3 saniye süren havada yakalama sürecinden sonra 5 saniyelik bir şok içinde birbirimize bakma sürecine girmiştik.

Açıkçası Magnus Bane'in bu kadar sevimli ve güzel gözükmesini beklemiyordum.

"Pekala gökten büyücü yağmaya başladığına göre kıyamet oldukça yakın"Dedim gülumseyerek

Konuşmamla irkilip "Sanırım öyle "diye mırıldandı.

Ardından kucağımdan inmek için hareketlendi bende nazikçe onu yere bıraktım.Hemen ardından kafamı düştüğü yere yani üst katın girişindeki balkonumsu yere çevirdim.
Niye düştü ki bu adam?
"Yukarıda iblisler vardı"dedi Magnus,ardından "Arkadaşların etrafı kontrol edecekler,bu arada bizzat tanışamadık .Ben Magnus Bane"dedi ve etkileyici bir şekilde gülümsedi.

Ben onun gülüşüne takılı kalmıştım ve istemsizce kocaman gülümsemiştim.

"Alec Lightwood"

Magnus cevap veremeden yukarıdan Jace'in sesi duyuldu.

"Oh şükürler olsun,Bir an Magnus'un öldüğünü düşünmüştüm"

•••••••••••••••••••~~~~~••••
Arkadaşlar aşırı  bir şekilde bunları hemen sevgili yapıp alec'i hamile yazmak istiyorum.BİRI BENİ DURDURSUN ALLAH AŞKINA NİYE SALAK SALAK ŞEYLER ISTIYORUM BEN

Counting Stars☆Malec☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin