Lepas aku masuk dalam bilik ku lalu ku mandi dan selepas siap aku mandi Lalu aku ambil Jaket sejuk fav aku Dan aku pun Pakai. Aku pun baring atas katil Sambil ku baca komik tengah senyum² aku baca Tertiba² AKU teringat apa yang taewan bisik kat telinga aku tadi Argh bodoh Punya taewan kenapa kau muncul lagi dah 2 tahun yang lalu kejadian dimana aku kena Rogol dengan kau ahh asal engkau tak mati annn aku menjerit sehingga papa and Kookie Oppa aku pun tok tok pintu aku.
Adk Syg adk Oky tak ni . Adk buka pintu ni adk Kalau tak pecah pintu ni Oppa kerja kan adk iii aku bangun ingin buka pintu namun tak berjaya Kerna aku rebah disitu.. Aku perlahan-lahan dengar suara papa n Kookie Oppa ..
Krekkk ..
Papa , Kookie oppa: Omg adkkkkk iiii😨 dengan serentak sekali gus
Papa: Kookie oppa ambil key car papa cepat kita kena bawak adk ke hospital ni dengan keadaan panic papa L...
Author : kesiannya L tak guna Punya taewan
Bts: tu lah rasa nak tumbuk sja Si taewan tu haish
Author: sabar babe😘
Bts: iya lah😏
Kini Lylia berada dalam wad krtikal sekarang ni
Kookie oppa : pa macam mana ni pa Oppa takut lah . Lah dia satu² nya adk Kesayangan oppa now adk dalam wad krtikal hmm pa pagi tdi adk ada makan ubat tak??
Papa: sabar lah kook Insyallah adk selamat kita berdoa sja lah kook. Hmm papa pun rasa takut juga ni.. tak pasti lah pula papa adk makan ubat tak..
Papa think he's hide something from papa.Kookie Oppa: hurm sebenarnya pa
Sebernarnny.........Papa: sebenarnya apa kook???
Kookie oppa: kook rasa Disebabkan park taewan pa.
Papa:What😨 wait park taewan??? Are you seriously oppa.
Kookie oppa: yes pa tadi adk ada cerita Kat Oppa yang park taewan ada disini. Adk ada ckp dia takut sangat Kalau Taehyung tahu mesti dia akan tinggalkan adk pa. Pa apa kata kita bagi tahu Taehyung tentang ni??
Papa: oh patut lah pa tengok face adk kamu tu pucat semacam rupanya haih. Oky kook. Call Taehyung sekarang say Kat dia yang Adk masuk wad krtikal. Nanti papa bagi tahu Taehyung key bila Taehyung Sampai bagi tau papa ok.
Lalu Kookie pun call V.
Kook:Hello bro..
V: hello bro apa cer kau call aku tengah malam ni kook??
Kook: Aku nak bagi tau yang Adk aku masuk wad krtikal sekarang ni. Aku harap kau datang ye Sebab papa aku nak jumpa kau bro.
V: What kook L masuk wad but whyy😱 what happened to she???
Kook: kau datang lah nanti aku cerita. Key bro aku nak tengok adk aku ni. Btw aku dekat *hospital namjoon love* Bye bro..
V: Oky kook will come right now😔
Papa: kook dah call kew Taehyung??
Kookie Oppa: dah pa dia otw datang sini dah.
Papa: apa reaksi dia Kookie .
Kookie oppa: terkejut Teruk dia pa Sampai kook ada dengar Taehyung nangis.
Papa: Syg btul dia Kat adk kook.
Kookie oppa: dah nama pun tunang pa ofc V Syg Kat adk hari tu siap sumpah lagi nak jaga adk buat selamanya . 2 week lagi wedding planner adk pa hmm kook harap dia sedar sebelum hari perkawinan pa hmm Sedihnya lah tgk dia baring pa kook rasa Sakit sangat bila tengok adk macm ni pa.
YOU ARE READING
KISAH JEJAKA MENCARI PERMAISURI HATINYA💓
ActionKisah KIM TAEHYUNG:mencari permaisurinya namun dia telah berjaya memikat hati Kim Lylia Yang dah lama dia jatuh Cinta. Tetapi dugaan sangat banyak menimpa mereka .kisah Cinta diorang akan kekal till jannah tak kesah lah berapa banyak pun halangan m...