Napıcağımızı bilmeden odada dolanıp duruyorduk meryem sorularla beynimi sikmisti tanrım galiba burda pariste ölücektik lise 3e gecmistik ne anlardik zombi öldürmekten Türkiyede böyle bi bok çukurunda değildik oraya da gelmismidir, alilelerimiz offf aklım cok bulanıktı meryemin sinirleri bozulmustu agliyordu dogukan ve kerim ailelerimize ulasmaya calisiyorlardi disarı cikmak istiyordum meryemle disari cikmak icin kapiyi actik sakindi ortalık bi kaç blok ilerledik ve igrenc bir goruntu aylaklar köpeği iştahla yiyiyordu boyle seylerden tiksinmem supernatural izlerken yemek yiyebilen bir insanimdir çünkü meryemde benden farksız fakat bu goruntu vahşiceydi bi gün bunlara dönüsüp insan yersem ahh düsünemiyorum bile aklımda ki dusunceleri yok edip meryemle eve dogru yuruduk bizi fark etmemelerine sevinmistik meryem hızlı adımlarla evin yolunu tuttu hasss.. Kapıda 2 tane aylak vardı ."Ne bok yiycez simdi irem ".Şiişh bi dur sakin ol bıcak almıstım yanıma sence öldürebilirmiyiz .Bilmiyorum irem . Şimdi bilmeme zamanı değil meryem ölmiycez öldürücez yaşamak için öldürücez köpek yiyenlere acıycak degiliz hemde bunlar ölü pezevenkler .. Bu konusmam ikimize de cesaret vermis olucak ki meryem elimden bıcagı aldı ben birinin dikkatini kendi üzerime cekip yaklastigi anda kafasına bicagı sokmustum evet ölmüstü basardım iste bu yeaaah icimden zafer dansimi yapiyordum fakat bıcagı bu pezevengin kafatasına öyle bir saplamisim ki cikarmak icin ayagimi kafasina bastırıp kendimi geriye var gücümle iktirmem gerekti ohh sonunda çıktı meryeme bakmak icin kapiya gittim .İrem kolumu ısırdı ahhhg irem canım cok yanıyo . Meryem hayir sakın o piçe ölü piçe kolunu ısırttım deme . İrem kadim dostum yapicak bisey yok hersey buraya kadarmis diyince iremin kötülestigini gordum ve sakanin dozunu galiba fazla kacirmistim saka yaptim irem o pezoyu öldürdüm kolumda onun kanı ama ısırmadı . Meryem çok orospusun siktir git dedi ve kafama yumruk yedim hak ettim sanirim ...
İçeri girdik doğukan ve kerim araba bulup burdan kurtulmalıyız demislerdi cidden mütis fikriniz bumu ebesinin amında bi yerdeyiz ucakla bile yol cok uzun surdu ve simdi arabayla hele de yolu bilmezken ne bok yapip gitmeyi deniycektik aylaklara pardon Türkiyeye ne taraftan gidebilirmiyizmi diycektik . Doğukan yanıma gelip tamam irem sakin ol bi sekilde bisey bulucaz hepimizin sinirleri alt üst oldu biraz dinlenelim dedi . Hepimiz yattik iyi bi uyku cekmek istiyorduk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paris Zombileri
FantasyParise bir haftalığına giden üniversite ögrencilerinin kimyasal patlama sonucu zombilerle dolu kısılı kaldıkları şehirde yaşam mücadelesi verdiklerini anlatan muhtesem bir kitap....