KT- ŞEBEK

140 5 2
                                    

s.a beyler bayanlar merdivenden kayanlar pardon hatlar karıştı bi dk heh ne yiyoduh ben kendimi tanitiyim;

phen aplanuz 19 yaşındayım okula 1 sene geç başladım  lise 4'e gidiyom saclarım kırmızı ama saçımın asıl rengi siyah öyle zengin piçin tekiyim oyle ama kaşarda deyilim öyle mal bişey futbol

severim cimbomluyum alışveriş sivmem yanlız çoh küfür ediyom zaa xd falam bide benim kuziler var evlerimiz yan yana yanlız çok daşlar .s.s

onlarda pizim gibi 1 kız 1 erkek haağ soylemedim benim bide abim var ne abisi lan! sadece benden 2dk buyuk ivit ikiziz benim kuzenlerde ikiz genlerimizde ikizlik var öyle işte

kuzenler ana tarafımdan yanlız ben vu kabalığı kimden almışam heç bi fekrum yoh aösldl niyse kuzenlerimle aynı yaştayız en çokta bunu seviyom kamka gibiyiz haa daha adımı söylemedim ya la -fesatlaşmayalım .s.s- benim adım; ümmühan falam şaka yaptım lan adım; eylül bromun adı -abim-; ekim çoh uyumlu dimiii .s.s kuzilerin adı kız olan -ne biçim tanım lo-; su çok mal adımız var lan irkek olan; deniz

anamın adı; ruken -u'yu azıcık uzatcanıız-

bubamın adı; ulus

teyze ad; rüveyda

enişte ad; uluç neyse böyle işteee

~VEE MOTOR BAŞLIYORUZ FALAM .S.S~

--

mal su'nun anırmasıyla uyandım valla mal billa mal aq gelmiş başımda "eylül kalk gız ekinle deniz dışarıya çıktı unutmadım sanma şantaj toplucaz olom hadiiiğ!!!" evet doğru duydunuz ŞANTAJ toplucaz çümküü ibne olmak bunu gerektirir bende bunu duyduktan sonra kalkmamla yatağa geri oturmam bir oldu *ulam mal daha kalkar kalkmaz ayağa fırlarsan böyle olur zaa xd* ivit iç ses haklısın ama sen malsın kafiyeli oldu çaktırmayın su hemen yanıma oturdu desem yalan olur hayvan gibi yatağa atladı benim başım daha çok dönmeye başladı başımın dönmesi geçince -o ne biçim tabir aq- cırlamaya başladım "ulan senin şantajını sikiyim mal sen bilmiyon mu hemen hart diye kalkınca benim başım dönüyoo piçç!" dedim hemen savunmaua geçtu tabii "sie lan ben mi dedim fırla diye mala bak göt beyinli hadi kahvaltıya kakak -hızlı kalk kalk kal deyince öyle çıkıyo ses-" "oha daha önce söyleyeydin ya biç kız" birşey söylemesine izin vermeden lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım... odama geri dönüp üstüme sıfır kollu gri üstünde kocaman Starbucks logosu olan göbeği açık tişört, altına kot şort, ayakkabı olarakta siyah asker botu gibi bi bot giydim  üstümede bol siyah üstüne beyaz zikzak desenleri olan bi hırka aldım şimdi dışarda götüm donmasın yazın ortasındayız falan ama belli olmaz yani saçımıda tarayıp açık bıraktım neyse hırkamın cebine  cüzdanla telefonumu tıkıştırıp mutfağa gittim öyle zengin piçiyiz falan ama binada oturuyoz normal aileler gibi takılıyoz hizmetçi falanda yok ama böyle daha iyi aq masada bi kuş sütü eksik mübarek valide sultan döktürmüş anamın yanağından öpüp masaya oturdum anaa teyzemle eniştem ne ara geldi la?  suyun ebesini bellicem oç kız denizle ekim de burda neyse amaan koy göte gitsin sonra sikerim ben onu şimdi yemek zamanı! hemen yemeye gömüldüm azıma ne bulduysam tıkıştırıyom böyle deniz yemeyinden kafasını kaldırıp bana kükremeye başladı korktum aq ağzındaki yemeyi takmadan bağrıyo bana biç "ulan şu ağzını şapırtma lan bi kerede insan gibi ye be ne biçim bi kızsın lan sen-" deniz daha fazla devam etmemesi için babam devreye girdi canım benim çok sevom papamu "deniz tamam oğlum abartma hem sizinle bi şey konuşmamız lazım o yüzden toplandık" ekim hemen araya girdi mal kesin espiri yapçak hayır yaa! "nasıl baba 1 şey miğğ 2 şey mii?" masadaki herkes somurtmaya başladı denizde dahil çümküüü espirilerine kendinden başka kimse gülmüyo... "ee enişte takma sen denizi el klasiko yani sen devam et" su meraklısı dayanamadı tabi meraklı şadiye babam da devam etti hemen "siz dördünüze istanbuldan bi ev tuttuk artık siz 6'ınız orda kalcaksınız isteyen istediği zaman gidebilir nasıl olsa kendi arabalarınız var... ee düşüncelerinizi ve sorularınızı alalım eylül sen başla" aklıma takılanları sordum "ilk olarak kuziler olarak mı hepimiz?"dedim babam bekletmeden cevap verdi canum benum "evet" "hmm güzel iyi hoş da baba 6. kişi kiim kii biz 4 kişiyiz" dedim ve soru sorar gibi kaşlarımı çattım "5. ve 6. üyeniz bizim şirketten ortağın çocuğu... başka sorun?" "yok" olsun bizde bi ekşın çıktı ekim atıldı hemen "kız erkek?" dedi piç kız olsa sikecek tabi içimden erkek olsun diye dua ediyodum ki dışa vurdum galiba eniştemde sordu "niye kız olmasın erkek olsa yavşican mı kız?" dedi sırıtırken hıamına  bizide sürtük bellediler "1 yahuşukluysa bakarız 2. sebebim geceleri huzurlu bir uyku çekmek istiyo- ahh taam sustm .s.s" masanın altından deniz bacama vurdu artıkın ona neyse mala bak annemle teyzem öksürmeye başladı bende başımı eyip sırıttım su da kendini belli etti "ee enişte kız mı erkek mi söylesene çatlıyıcam burda" dedi meraklı melehat işte! bundan sonra sultanım devam etti "1kız 1erkek onlarda sizin gibi ikiz..." hobaa bu ne lan etrafımda ikiz görmekten bıktım aq soruşarımız bittikten sonra yemeyimize devam ettik...

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

istanbuldaki eve ilk önce ben gelmiştim zaten daha öncede babamla bakmaya gelmiştik o yüzden biliyodum evi arabamı garaja park edip arabadan indim sonra yanıma bitane daha araba durdu kim lan bu? bizimkilerin arabası deyil neyse şimdi öğreniriz yanımdaki arabanın içinden siyah saçlı kahverengi gozlü bi meteor çıktı üstünde beyaz kısa kollu tişört altında kot pantolon aykkabısıda açık kahverengi ayak bileğine kadar gelen bez ayakkabı vardı joju baştan aşşağı süzdükten sonra "neden burdasın?" diye sordun çok odunum eed skdnkfl o da tek kaşını kaldırıp ukala bi tavırla "babamın bahsettiği kız sensin demek... meraba kızıl tilki ben göktuğ" derken elini uzattı ilk önce göktuğun eline sonrada yüzüne baktım ve alaycı bir ifadeyle "hadi yaa kzıl tilki demek hmm sevdim güzelmiş" diyip omzuna çarparak yanından geçtim ilerlerken inlediğini duydum ve "şebek" diye mırıldandım aslında şebeklik bi yanı yoktu ama olsun bundan sonra o  ŞEBEK

♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣ ♧ ♣

İVİİT BU BENİM İLK HİKAYEM TELEFONDAN YAZDIĞIM İÇİN YAZIM YANLIŞLARIM VARSA AFFOLA YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLERUN BEBELER

BU BÖLÜM SIKICI OLDU  DİYER BÖLÜMLER BÖYLE OLMAZ UMARIM-BB

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIZIL TİLKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin