GÖRMEDİĞİNDEN KORK!

6 0 2
                                    

Saat 11.00 heryeri topladıktan sonra yukarı yatmaya gittim. Sevgilime ben yatmaya gidiyorum. "Peki sen?" "Bebeğim ben de biraz sonra yatarım"."Tamam"dedim. Yukarı çıktım ve yatağıma uzandım, sonra biraz uyudum. Saat 01.31 sularında Buzdolabından sesler geliyordu. Panikle kalktım ve sessizce aşağıya indim. Dolabı açtığımda hiç bir şey yoktu. O korkuyla koşar adımlarla dışarı çıktım. Jack'ın yanına giderek hızlıca kapıyı tıklatım. "Müsait misin? " "Evet", aşağıdan sesler geldi duydun mu?Korktum! "Birşey olmaz bebeğim şişelerden geliyordur. "O zaman gidip yatıyım. "İyi geceler" "Sana da". Yatağıma geri döndüm (Birkaç dakika sonra) Lavabom geldi, ve aşağıdaki tuolete giderken birden lambanın yanıp yanıp söndüğünü gördüm. Korkuyla yukarı çıkıp sevgilimin yanına gittim, ve anlattım ("Tuoletim geldi ve aşağı indim, sonra lambanın yanıp yanıp södüğünü gördüğümü söyledim.") " Jack birşey olmaz lamba gevşemiştir sıkılaştırırım ben"Tamam diyip yatağıma uzandım, Sabah Saat 08.10 kahvaltıyı hazırladıktan sonra "jaaack!" diye bağırdım. Bana "geliyooorum, " dedi. Kahvaltı yaptıktan sonra yukarıya hazırlanmak için çıktık. Aşağı inip servisi bir süre bekledim, vere geldi kulaklığımı taktım va yola koyuldum. Uzun bir süreden sonra eve geldim. Yemek yapmaya başladım ve tuzuluğu alırken hareket etti. Ve başka eşyalarında hareket ettiğini görünce korkup yukarı çıktım, kapıyı kitledim aşağıdaki televizyonun açıldığnı ve şu an içinde bulunduğum odanın bir an pencerenin çarpması sonra perdelerin uçuşması korkutucuydu nasıl olduysa hemen aşağı indim ve televizyonu kapattım arkamı döndüm televizyon geri açıldı tekrar kapatın tekrar açıldı bütün odaların kapıları kirlendi kaçmak istediğim zaman salonunda kapısı kitlendi duvarı yaslanım ağlamaya başladım bi an çığlık attım. Gelinlikler oturan kadını gördüm, bi kafamın çevirdiğimde dibinde onu gördüm. (Bir süre sonra) jack geldi sarıldım jack bana "Ne oldu""İyiyim bir şey yok"" Sen bilirsin" Jack bana sevgi göstermiyordu nedense şüpelendim ne yapabilirdim? Yapıcağım birşey yok neyse, 00.17 kapım açık ama uyusun bir şey olmaz kalıtım oturdum yatağımın üzerinde saçımı bağlıyordum önümden bir şey geçti açıkçası korktum, direk bataniyemin altına girdim. Ayak sesleri geliyordu bir an lamba kapandı ama görünmüyordu ses bi an kesildi başmı kaldırdım bi sağa baktım, sola baktığımda dibinde idi çok ama çok korktum.


                              2. Bölüm
Ne yapıcam bi an çığlık attım koşarak jack geldi "Ne oldu sana" dedi,  ben"karşımdan birşey geçti birkaç dakika sonrada dibimde dikiyordu" anlattım bu şekilde bak bana inanmamıştı kimse inanmaz bu evin lanetli olduğu kimin aklına gelirki mesela bunun altında yat var desem inanmazlar bende olsam inanmazdım jack'tan her an ayrılabilirdim içimdeki bir onun bana inanmadığı ve benimle ilgilenmediği, kapımı bir kadın çalmıştı Ev sahibimiz Bayan Johsen'di onu seviyorum "hoşgeldiniz" "hoş buldum" (uzun bir aradan sonra)  "görüşürüz" "bay bay"
                        3 YIL SONRA

LANETLİ EVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin