Bunu düşündüğümde kendimden korkmuştum.Ben canavar gibiydim kendimden korkuyordum günler geçtikçe kimim diye sorguluyordum.Doktora gittim tahlil sonuçlarıma baktım.Doktor bana,"sen hastalıklısın yani halüsilasyon hastalığın var.kendlne iyi bak" ben o zaman olamaz dedim. Neden boyle biri oldum neden. Bunu jack'a söylemem lazımdı ama söylemiyordum. O bana benden ayrılacağını söyledi benim ona "neden" benle ayrılacağını sordum. Tel çaldı bi kız arıyordu açtı köşeye gidip "Bu gün ondan ayrılacağım aşkım zaten delinin teki" ben sanki duymamazlıktan geldim ama umurumda değildi. Ben ayrılalım değim yukarı çıktım. Herşeyini toplatıp çıktı. Ben spora başladım 93 kiloydum birazcık kiloluydum ama spor yapmaya başladım (15 hafta sonra) 55 kiloya düştüm o kadar güzeldi ki harikaydım saçlarım uzamıştı hava Ben almaya çıktım ve HALÜSİLASYON görmüyordum çok mutluyum jack sevgilisinden ayrılmış aman hiç umurumda değildi sevgilisi bütün parasını almış, ama benin yeni sevgilim vardı adı vee di vee yı seviyordum oda beni saçı kahverengi gözleri siyah ve acayip güzel giyiniyordu benim eski halimi görse kusabilirdi neyse. Siz siz olun pislik olan kişileri sevmeyin ve sizi aldatığını düşünüyorsanız hal ve hareketlerine dikkat edin ( Kitap bir kadının hastalığını anlatıyor, ve şero erkekleri)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLİ EV
HorrorBir Kadının Hastalığı Açıkcası Halüsilasyon Görmesi. Ve Bütün Bunlara Sevgilisinin İnanmaması, Bir nevi kadının hastalıklı olması OKURSANIZ NE DEDİĞİMİ ÇOK İYİ ANLARSINIZ :) :) :) :)