Júdás Története (5.5)

378 32 2
                                    

Júdás világ életében rossz gyerek volt, ez felnőttként se volt másképp. De gonoszságának eredete, egy balesetből ered.
Júdás, Jézus, Mária Magdolna és o.társaik kirándulni indultak Dicaprio tanárúrrar. Céljuk a Niganik fedélzete volt. Felkenték, és a kölkök széttszéledve randalíroztak a faszba. Dicaprio tanárúr behuppant a pöcsmaszírozó Jakuzziba, és leszart mindent.
Júdás oda volt Mária Magdolnáért,de ő folytin Jézussal lógott. Unalmában hallgatózott és festegette őket. Dél körül, a hajó orra felé vándorolt ahol meglátza Jézust és Mária Magdolnát. Kihallgatta őket.
-hallod Mária, ezt figyeld gec.-mállt Jézus a hajó orrához, majd nadrágját cipzározta ki.
Elővette ifjú falloszát, majd elkezdte kiengedni a szentelt vízet.
-jézuuus.... ezt...
-várjá má gec- jézus elengedte, és T-pózolva folytatta a csapolást.
-a geci- mondta az úrihölgy,  Mária.
-ja, de fogd meg a derekam, mert az meta. Nézd meddig megy el.
-ok - ment oda mária, majd a hirtelen szembeszél miatt az arcukba kapták.
Júdás nagyon féltékeny volt, ő akart az lenni, aki lehugyozza szerelmét. Bosszút esküdött, és hogy egyszer meg fogja bánni mindazt amit tett.
Eközben, a hajó kapitánya, Johny kapitány, becenevén "Jéghegy", kokszos jóska volt, és elszívott egy slukkot. Kapott egy trippet és követte a rappelő lil sárkányt. Lil sárkány nekivezette a Niganikot az ikertornyoknak, ezért süllyedni kezdett. A hajó kapta. Dicaprió kihívta a Baywach-ot, és Dawid Hasselhoff ekezdte kimenteni az embereket, de nem ment mindenkit. Pár vendég megfulladta süllyedés miatt. Mária a vízbe esett, Júdás és Jézus utánna ugrott. Júdás elkapta Máriát és egy fa ajtóra emelte, amit Jézus tartott.
- *köhög-köhög* köszönöm Júdás, megmentettél..
-semmiség, akarsz járni?
-bics, van barátom
-ki????
-apu, de azt mondta egyszer Jézussal is összejöhetek, ha áttér a vallásunkra.
-Isten nem létezik... -nyögte flegmán Jézus.
-akkor takarodsz Júdás? Xd - kérdezte Mária- Elsüllyed az ajtó ha itt maradsz. Nézd ott van Dicaprio tanár úr, felelj le neki, gyse írtál dogát lol
-die - úszott el Júdás dühösen.
Dawid Hasselhoff sebesen úszott feléjük, majd kimentette őket is.
Hasselhoff boldog volt, és egy boldog Hasselfoff, jó Hasselhoff.
Júdás sosem felejtette el, mit tett Jézus, elvette és le is hugyozta a nőjét.
A partra sodródott egy palackpósta, amiben egy történet volt, a végtelen gumikesztyűröl és darabjairol. Júdás arcán mosoly kerekedett, majd hazament kicsapni.

Jézus naplója 2 [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now