روايه بين يد الفهد
الحلقه التالته ...#samah_mahmoud
so Mà
صلوا ع النبي💜♥...
------------
فهد ضرب الطرابيزه بيأيده بيطلع فيها كل عصبيته ...اللي مبقاش متحكم فيها هو موته وسمه الكدب وهيا بتكدب عيني عينك...طلع فوق وراهاا لازم يخليها تقرب عشان يقدر يكشفهاا ...مش عايزها تعاند معاه عايزها تطمن ليه وتنطق كل حاجه مخبيها...هو اتأكد انهاا شغاله مع ابوها سمعت مكالمتهم بودنه طلب منها تقرب منو بس ماشي يابنت محسن الصاواف انا لا انتي ...ولا بلاش محسن ...خليكي في اسماعيل جابر لما نشوف اخرت الكدب...خبط فهد علي اوضتها لاقها بتعيط ...
فهد بتنهيده-ممكن اعرف انتي بتعيطي ليه؟
رهف مسحت دموعها-مبعيطش انت عايز ايه دلوقتي ممكن تخرج عشان انام...
فهد -قومي كلي.
رهف بدموع -مش جعانه هو بي العافيه.فهد حك دماغه بضايق-طب انا جعانه.
رهف-ما تروح تاكل هو انا ماسكه ايدك ولا ماسكه فوقك.فهد بستفزاز-اه كنتي ماسكه بوقي من شويه...
رهف بدموع-انت اللي قربت مني.
فهد ضحك بغموض-تصدقي صح انا اللي غلطان ياجميله الجميلات ياحرام تلاقيني دايب قومي بقي .رهف بعصبيه-مش هاكل كول انت.
فهد -مش قبل ما تدوقي الاكل يمكن مسموم .رهف بسخريه-خايف علي نفسك حضرتك يابيضه ياصغننه.
فهد عقد حاجبه-بيضه ؟لسه مش عارفه بتتعاملي مع مين ...وبعدين اه ومخافش ليه ان شاء الله؟
رهف ضحكها غلبها مع ان كانت بتعيط -انت خايف علي نفسك تتسمم ومش خايف من الجرايم اللي بتعملها يعني مبيصعبش عليك الناس...طب خاف ربنافهد عايز يولع فيها ...
فهد بغموض-طب ما تخافي ربنا انتي محدش ضامن عمره يمكن تموتي واخلص وبعدين بي العند فيكي بقي لاء مبيصعبش عليا حد ببقي مبسوط وانا بقتل فيهم ...شوفتي لما بتسافري بره انتي بتكوني مبسوطه ازاي انا بقي ببقي مبسوط وانا بقتل وبشتغل في اي حاجه ممنوعه.رهف بستحقار-انت احقر حد شوفته في حياتي بجد.
فهد بستفزاز-ولما انا حقير كنتي متعلقه فشفايفي ليه من شويه ايه اول مره مجرم يعجبك ياميس يامحترمه طب وبي النسبه لي الدكتور عريسك مش بيكفيكي ولا ايه؟رهف بكسوف وعصبيه-مش هرد عليك اخرج بره يلا من هنا...
فهد نفسه بدأ يطلع بغضب-قومي عشان تاكلي والا قسما بالله لا اعمل عليكي حفله النهارده وانا مبحلفش كدب وانا اصلا علي اخري ...
رهف بخوف-حفله ازاي.
فهد بغموض-لا مفيش انتي حره متجيش انا هنزل اكل انا.رهف بلعت ريقها-استني هجي معاك.
فهد ابتسم ربع ابتسامه-ماشي بس زي ما قولتلك قبل ما تنزلي البسي حاجه عليكي...
جه يمشي فهد وقفته ..رهف-فهد.
فهد -هاه.
رهف -انت ليه كده بجد يعني انا عايزه اسالك بتشتغل ابشع الاشغال ويعني اي مجرم زيك بيحب يتمتع بي اي واحده...انا مش فاهماك بجد.