1309: MÁSODIK

52 3 0
                                    

A múlt sosem tűnik el, csak rejtőzködik.

JUNGKOOK

Nem engednek telefonálni. Hiába próbálkoztam, hogy nagyon fontos egy személyt elérnem, süket fülekre találtam. Miközben mentünk a 1309-es szoba felé aközben is megpróbáltam, hogy hátha beadja a derekát, de nem sikerült. Csak annyit közölt, hogy egy ideig még egyedül leszek, de hamarosan lesz egy szobatársam. Aminek szintén nem örültem, de hiába morogtam neki ez miatt is, hogy nekem magányra van szükségem közölte, hogy ez is a terápia része. Remek. A szobában kiválasztottam a nekem tetsző ágyat aztán a ruháimat bedobáltam a szekrénybe, de előtte átöltöztem valami kényelmesebe. Az ajtón kopogtak és végül annak ellenére, hogy nem mondtam semmit sem egy talán velem egykorú fiú lépett be, két bőrönddel a kezében. Ismerős volt, de nem tudtam hová tenni. De nem is érdekel.

-Szia, nem tudom emlékszel - e rám, de engem löktél fel a folyóson. - Igen, ő jött nekem. Most már minden világos. Miután végig néztem rajta és láttam, hogy még mindig ugyan úgy néz ki végül az ágyamba feküdtem. -, Park Jimin vagyok. Téged, hogy hívnak?

-Mi érdekel az téged? Meg különben is mit keresel itt? Nekem azt mondták egy jó darabig egyedül leszek a szobában! - kicsit hátrébb lépett, de aztán elindult az ágy felé és csak akkor szólalt meg amikor lepakolt mellé aztán helyet foglalt rajta.

-Igazad van semmi közöm hozzá, végül is egy ideig leszünk csak egy hálóban amíg nem találnak nekem egy másikat. Szóval megnyugodhatsz, nem kell sokáig elviselned engem. - hála a jó istennek. Úgy döntöttem alszom egyet bár Jimin nem igen hagyott. -, hány éves is vagy?

-A nevemet sem mondtam el akkor szerinted a koromat elmondom? Nőj fel, nem minden úgy alakul ahogy a kis herceg óhajtja. - s ezzel a fejemre húztam a takarót és próbáltam elterelni a figyelmemet róla. Próbáltam a légzésemet a normális állapotában tartani s nem pánikba esni. Nem kellene másoknak is megmutatni amilyen valójában vagyok. Hyung szerint ez egy gyenge pont, amit felhasználhat ellenem. Bánthatják vele és azt mondta ezt nem szeretném, valami fájna. Ez nagyon nem magyarázta el így nem értettem, de harag csillogót a szemeiben. Gyűlölet. 


Bocsánat, tudom nagyon régen nem volt rész. Az én hibám, de most visszatérek és itt egy kis ízelítő a következő részből ;) Ha még érdekel valakit :'D

1309 | KOOKMIN / JIKOOKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum