Türkiyede Eşitlik ve Adalet

5 0 0
                                    

"Adalet mülkün temelidir" bu sözü mahkeme salonlarında buralarda görmeseniz dahi filmlerde mutlaka görmüşşünüzdür.Peki o halde mülk nerde

  Birilerinin çıkarlarına göre işleyen geri kalan hiçbir şeyi kapsamayan adalettir.Ses çıkarmadığın sürece veya birilerini karşı çıkmadığın sürece sonra hiçkimse sana dokunmaz

Türkiyede gerçek  doğruları  söylediğin zaman seni vatan haini ilan edilirsin.Senin üzerine kondurulmayacak leke yoktur

Haberlerde mutlaka duymuşsunuzdur genç kızı tecavüz etti,arkadaşını on yerinden bıçakladı,karısını sokak ortasında dövdü,yaşlı adamı dolandırdı ve birçok aklımıza gelemeyecek suçları duymussunuzdur.

Ama bir bakmışşınızdır suçlu adam 7,8 ay hapiste yatmış eli kolu boş şekilde sokaklarda eskisi gibi geziyor olur

Son günlerde taciz ve tecavüz olayları oldukça arttı.Bunlara çanak tutanlarda hayli fazla arttı.Hatta büyük bır kısım tecavüz edeni değilde edileni suçluyor.Durum ortada tam olarak hatırlayamadım ama genç bir kız gece vakti taciz ediliyor.Yargıtayın dediği olsy cümle ise "O saatte ne işi vardı"sözü.Böyle bir adalet anlayışı,böyle bir düşünce yapısı olamaz olmamalı.Taciz edilen kızı,evlatları olsalardı emin olun yaygara çıkarırlardı.Bu durumda Türkiyedeki eşitsizliği ortaya koyar.

  Bundan ayriyeten hayvana şiddet olayları gittikçe arttı.Haziran 2018 tarihinde sapancada bacakları kesilen bir köpek,çuvalın içine katılmış  kedileri denize atacak kadar şerefsiz,haysiyet yoksunu insanlar var.Şeytanlarin aklına gelmeyecekleri yapabilen bir insan olamamışlar var.Peki bunun cezası ney. Cezbedici bir miktar para yahu bir bedenin bir canın parayla ödenebilirmi.....

Çemberin İçindeki TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin