6

23.9K 57 0
                                    

Sebaik saja pintu bilikku terbuka, aku memberikan isyarat tangan serta mulut menjemput Kak Rahmah dan Bapak Mertuaku masuk. Lampu dan air-cond aku 'switch-on' kan. Lampu sengaja tidak didimkan, biar terang benderang agar nampak semua lurah dan alur, agar kelihatan semua yang di celah-celah dan bulu-bulu setiap orang, dan yang lebih pentingnya biar jelas apa jua aksi dan aktiviti yang dilakukan oleh setiap orang. 'Let there be nothing to hide'. 

Tanpa buang masa, Bapak Mertuaku terus memeluk pinggang Kak Rahmah dengan rakusnya. Spontan Kak Rahmah membalas dengan merangkul tengkuk erat Bapak Mertuaku dengan geram dan bermulalah aksi cium-mencium, ngomol-mengomol dengan hebat dan ghairah sekali lagi, bahkan jauh lebih hebat daripada apa yang aku saksikan semasa di luar, di ruang tamu tadi. Kak Rahmah memang sungguh dahaga. Memang betul-betul dah miang. Macam dah lama benar dia tidak merasa.. 

Setelah mengomol dan melumat mulut Kak Rahmah kira-kira lima minit, Bapak Mertuaku menggerakkan mulutnya menyusur turun, menyonyot-nyonyot dan menjilat-jilat dagu, leher dan bahagian atas dadanya yang gebu. Akhirnya muncung mulutnya mencapai target yang utama, mencakup dan terus menghisap tetek dan puting tetek kanan Kak Rahmah yang sudah tegang membusut itu. Berdecot-decot bunyinya puting tetek Kak Rahmah kena hisap, tak ubah macam bunyi bayi menghisap tetek ibunya. 

Serentak, tangan kiri Bapak Mertuaku menyusur ke atas perlahan-lahan daripada pinggang ke perut dan terus ke dada juga, lantas mengaup-ngaup, mengangkat-ngangkat dan meramas-ramas tetek kanan Kak Rahmah. Puting tetek yang ini juga digentel-gentel dan dipicit-picit dengan lembut. Mana betina tak stim dan mengelinjang bila kedua-dua belah buah dadanya mendapat belaian yang begitu romantik. Kak Rahmah mengerang-ngerang kuat kesedapan. Macam-macam bunyi keluar daripada mulutnya. Kakinya dah macam tak jejak lagi di karpet. 

"Sedapnya Bang Man.. Ramas kuat sikit Bang, nyonyot lagi Bang.. lagi, err, err, ermm... uuhh, uuhh," Kak Rahmah merengek-rengek sambil tangan kanannya memegang pergelangan tangan kiri Bapak Mertuaku seolah-olah membantu menaikkan, mengampu dan memerah tetek kanannya, manakala tangan kirinya menyapu-nyapu ubun dan dahi Bapak Mertuaku, menekan-nekannya seolah-olah meminta dikuatkan lagi hisapan dan nyonyotan terhadap tetek kirinya termasuk putingnya yang sudah tegang. 

Puki dan kelengkang Kak Rahmah sudah bertaut melekap pada kelengkang Bapak Mertuaku. Nasib baiklah seluar dalam Bapak Mertuaku masih belum terlucut, masih menjadi batas pemisah dan penghalang, jika tidak pasti nonok Kak Rahmah yang dah gatal mendidih itu berjaya mencakup masuk kepala butuhnya. Namun aku perhatikan Kak Rahmah beria-ria benar menggesel-geselkan dan menekan-nekankan nonoknya kepada butuh Bapak Mertuaku yang sudah tegang mencodak naik dalam seluar itu. Nonok Kak Rahmah bertindak umpama tangan meraba dan mengurut butuh Bapak Mertuaku. Mungkin ini juga boleh ditakrifkan sebagai 'body massage'. 

Seketika Bapak Mertuaku melepaskan mulutnya daripada tetek Kak Rahmah. 

"Besar dan berisinya tetek you.. Mah, tak habis makan hubby you. Makin kena ramas dan hisap makin menjadi-jadi bonjol dan magangnya. Kalau boleh, Abang hendak selalu dapat main tetek Mah.. Macam ini. Tak dapat lain dapat tetek Mah pun jadilah.. Abang memang suka tetek besar dan montok begini..." 

Bapak Mertuaku mengeluarkan kata-kata pujian dengan suara serak-serak ke dalam. Nah, dia sendiri membuka rahasia yang dia memang 'gila dan geramkan' tetek besar. 

"Boleh Bang Man, apa salahnya.. Tapi kalau main tetek saja Mah tak nak, tak puaslah macam itu..." segera Kak Rahmah menjawab tanpa berselindung langsung. Betina tak tahu malu. 
"Habis Mah nak apa..?" Bapak Mertuaku bertanya, pura-pura tak tahu konon. 

Masakan dia tidak tahu apa maksud Kak Rahmah sebenarnya. Biasalah tu..! Jantan biang mengada-ngada. 

"Takkan Abang tak nak main nonok Mah..?" 

Berkongsi dengan JiranWhere stories live. Discover now