karanlık

93 3 0
                                    

sabah telefonun sesiyle uyandım hangi salak bu saate ararki insan düşünür yani bu kız uyuyomdur rahatsız olurmu aradım diye. dusuncelerimden çıkıp telefonu elime aldığımda hiç sasirmamistim arayan annemdi izmire tasindigimdan beri sık sık aramaya başlamıştı yane buraya kafa dinlemeye gelmiştm neden bu kadar sık ariyosa? dusuncelerimden çıkma nedenm annemin sesi olmuştu kizimmm andirdimi yane uyandırdin insan biraz gec arar . demek istesemde azmdan çıkan cümle hayır olmuştu heh sevindim bende ilk günden okula geç kalırsın diye düşünmüştüm dediğinde kafama zank etti bugün okulun ilk günüydü anneme birsey demeden telefonu kapattım ve okul kiyafetleri mi giydim sacimi ördüm ve aceleyle evden çıktım hızlıca yürürken korna sesiyle birden ilkirdim önüne baksana kızım edilecektin dedi amcanın teki birsey demeden ordan ulaştim okula vardigimda derin bir nefes aldım daha zil calmamisti hızını birden yevaslatıp yürümeye başladım sınıfa girmeden önce derin bir nefes aldım. sınıfa girdiğimde herkez bana tuhaf bakıyodu hayatında hiç kız gormemismi bunlar diye düşünürken zilin sesyle dusuncelerimden çıktım fazla dikkat çekmemek için arkadan bir sıraya oturdum herkez bana bu kız salakmi der gibi bakıyodu bazıları fısıldasip kizdaki cesarete bakın nereye oturdu yada bu kız bence ölçek diyorlardı deiklerine anlam veremiyorum taki sınıfa kaslı ve kendine aşık edici kahve rengi gözleri olan taş yada meteor gelene kadar bana sertce bakıyordu sinirli bir ses tonuyla orada oturma iznini sana kim verdi ufaklık !!! diye kuklediginde cidden korkmustum ama belli etmedim 1. ben ufaklık değilim !! ikinciside burada oturmak için kimseden izin alcak değilim dedim kaslarimi catarak evet almak zorundasın !! dedi tamam korkuyordum ama belli etmiyecektim kalkmicam banane bu sıra iki kisilikkk! ! dedim bana çok ters baktı ama birsey demeden sınıftan çıktı herkez bana salakça bakarken içimde zafer dansı yapiyordum yanıma kahve rengi saçlı oldukça güzel bir kız geldi tam kouscaken hoca geldi ve birsey demeden yerine geçti hoca bana bakıp sen yenisin galiba dedi bende evet hocam dedim gayet şirin bir kadındı kendini tanitirmisin bize canım dedi bende tanıtmaya başladım adım ecrin polat 17 yaşındayım doğduğum şehir bursa dedim tebessüm edecek teşekürler ecrin tanistigimiza sevindim dedi ve derse başladı ne kadar iyi öğretmen olsada ders anlatması çok sikiciydi bu yüzden biraz Uyuyayim dedim takı biri durtene kadar hızlı şekilde arkami döndüğümde karşımda yine onu gördüm çok tatlidi gel ye benii diyordu resmen cidilesip ne var!? dediğimde kulağıma dudagini yaklaştırıp bence bana bulaşma cici kız yoksa senin için çok kötü olur dediğinde teneffüs zili çalıştı sınıftan hızlıca çıktı ve arkasına bile bakmadi ne saniyordu bu kendini diye düşünürken kızın teki ona bulaşma pek Tekin biri değil dedi bu kız derse baslamadan önce yanıma gelendi onu tnyomusun diye bir soru yönetim merakla oda evet derecesine kafasını saladi ve adı tuna okuln en yakışıklı ve tehlikeli çocuğu ona bulaşma dedi korkak sesyle tamam dedim ve sınıftan çıktım bir kaç ders daha isledkten sonra çıkış zili çaldı ve eve Doğru yürümeye başladım takı kolum biri tutup çekene kadar arkami dönüp baktığımda adının tuna olduğunu bildiğim çocukla karşılaştım ne var be dedimde kolum cekelestirmeye başlamıştı.

Bu ilk yazdığım için kötü olmuş olabilir evet çokta kısa oldu ama daha uzun yazmaya çalışıcam söz :**

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin