i.A 1

54 2 0
                                    

salakmısın sen ya !! bıraksana kolumu ! sana diyorum duymuyomusunn !! " dememe rahmen birsey dememisti  okulun arksina geldigimizde beni yere attı beniiii! bu salak ne saniyordukii kendini "naptigini saniyosun sen !!" diye bagirdigimda bastan aşağı beni süzdu sonra yüzüme bakıp buralarda yenisin galiba dedi dedi sanane demek istesemde kızgın olduğu için"evet" dedim sadece "denizde çok aciliyosun cici kız dikkat ette buğulama "dediginde anlamsizca ona bakıp "Çidimisin" deyip gülmeye başladım tamam bu hataydi üstüme geldiğinde" şaka yaptım" dedim ellerimi havaya kaldırarak" derine gitmem "diye söze devam ettim bu çocuk cidden korkutucuydu hele o bakışları insanın içini urpertiyordu yürümeye başlayınca kolumu Tutu ve" yoluma çıkma" didi  tamam anlamında başımı sallayıp eve gittim herzamanki gibi ılık bir duş aldım sacımı kurutup eşortmn imi ve kemik badimi giyip kitabımi ve olmasa olmaz Nescafemi alıp bahceme çıktım kitaptan 4-5 sayfa okuduktan sonra kapı çaldı yaşasın sipariş ettiğim pizza gelme umuduyla kapıyı açtım ve gerçekten pizza gelmişti pizzayi alıp parayi verdim pizzayi da alıp dışarı çıktım ve bir yandan kitap okurken bir yandanda pizzamii keyifle yerken kapı çaldı kapıyı açmaya gittim kapıyı açtığımda çok tatlı yaşlı bir kadın ve siyah bir kazak giymiş ve  siyah kot giymiş biri duruyordu yüzümü kaldirdigimda bu o cocuktu tunaa! !neden gelmistiki? diye kendime solarken yaşlı kadın " meraba hanım kızım buraya yeni tasindiiz dimi birturlu gelmek kısmet olmamıştı bugün isimde yoktu tutum oğlumun kolundan geldim " dedi şaşırmış olsamda ne iyi etiniz buyrun geçin içeri dedim kadın önden tuna arkadan içeri girdiler tuna tekli koltuğa otururken annesi ikili koltuğa oturdu bende yanına geçtim kadın birden " e nasılsın kızım alistınmı buraya okuluna? " dedi bende evet burası çok güzel bir şehir dedim oda " evet öyledir buralar kızım " dedi çok Şirin bir kadındı aslında oğlu kesin babasına çekmiştir diye düşünürken kadın " buda benim oğlum tuna " dedi bende elimi uzattım ve " Merhaba tuna benim adımda ecrin " dedim annesinden korkmus olucaki oda elini uzati ben sirince gülerken o sen bittin kızım. bakıyordu elimi cektigimde kadın " tunayla aynı okuldaymisiniz galiba " dediğimde bende " olabilir bugün salak bir çocuk yüzünden kimseyle tanışma fırsatı bulamadım " dedim sonra biran aklıma geldi ne içlerini sormamistim ayağa kalkıp " ne icersiniz? diye sordum samimi gülerek kadında ben bir kahveni içerim dediğinde bende tabi dedim tuna ya sen dediğimde tuna bana baktı ve " birsey istemem " dedi annesi ona dik dik bakınca tam bende kahve içerim dedi mutfağa gittiğimde kahveyi yaptım birden aklıma geldi.tunnadan intikam almak istiyordum bu yüzden tuzu kahve fincnina döktüm sinsice gülerken mutfaktan çıkınca gulumsemeye çalıştım önce tunanin annesi Meral teyzeye sonrada Tunaya verdim tuna Azina bir yudum alıp puskurtmesi bir oldu Gülmemek için dudaklarımi birbirine bastırırken tuna bağırmaya baslicakti ki sözünü kesip Özür dilerim karışmış olmalı dedim bana öldürücü bakışlarını yolarken urpermedim değil aslında. kahveler icildikten sonra Meral teyze " biz karkalim artık kızım" dedi bende onaylar şekilde kafamı saladim Meral teyzeyle sarırdiktan sonra yine gelin dedim gulumseyerek Tunaya elimi uzatigimda öyle bir sıkmıştıki bayılıcam sanmıştım elimi bırakınca ovmaya başladım.

sabah telefonun sesiyle uyandım ve uyusuk şekilde banyoya irerledim 10 dakikalık dusun ardından siyah sortumu ve beyaz 2 beden büyük gelen tişört ü giyip şortun içine teptm ve siyah olan Zincirli kolyeyi taktım ve converslerimi giyip kahvaltı için aşağı indim birseyler yedikten sonra okula gitmek için evden çıktım yoldan taksi çağırıp gidecektimki Meral teyze nin sesliyle durdum ve ona döndüm kızım taksiye binme tunayla gidin dediğinde "gerek yok ki Meral teyze ben giderim" dedim oda" aaa olurmu öyle şey hadi gidin ikiniz" dediğinde guluyormus gibi yapıp " tamam " dedim arabaya bindigimde tunanin kızgın bakislariyla karşılaştım " ne var" dedim " dünkü kahveyi unutum sanma! bunu sana odetmiyecegimimi sandın " dedi bende" evet" dedim ve söze yanlışlıkla döktüğum" diyerek devam ettim beni cocuk mu sandın lan sen! dedi resmen gulemisti yerinden bile sicramistim gözlerinne baktığımda buyulnmistim o kadar tatliydiki onun sesiyle düşüncelerimle ara verdim sana diyorum sagirmisin sen! diyip yine bağırdı b - ben şey. .dediğimde sözümü kesip alayla " ben şey ne! ?" dedim çatmis olduğum kaslarimla durdur aprabayi inicem " dedim " cvp vermeden hyr " dediğinde " bilark olmadı seni aptal! " dediğimde arabayi durdurdu arabadan. inip kapıyı kapattım.

karanlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin