✮Itthon✮
Jungkook szemszöge
Két hónap után végre haza értem a munkából. Végre csak a pihenéssel és a szerelmemmel kell foglalkoznom, amire már hosszú napok óta vártam. Csöndben nyitottam ki a lakás ajtót, nehogy meghallja párom, hogy megérkeztem. Lassan tettem le táskámat, majd a lehető legkisebb hangot kiadva levettem a kabátomat is. A biztonság érdekében kibújtam cipőmből is, nehogy emiatt ne tudjam meglepni, akit szeretnék. Lábujjhegyen, apró léptekkel haladtam előre, majd egy hang nélkül ereszkedtem le hason fekvésbe, hogy az ebédlő asztal alatt átkúszva átkarolhassam szerelmemet. Könnyű dolgom volt, ez a munkám része. Akár kilométereket is meg tudok tenni síri csendben, mindenféle feltűnés nélkül.
Mikor ismét lábra álltam megpillantottam a tűzhelynél ácsorgó férfit, amely hatására egy apró, jóleső mosoly jelent meg arcomon. Tetőtől talpig végig mértem és rá kellett jönnöm, hogy egy egyszerű melegítőnadrágban is neki van a legjobb feneke. Lassan kezdtem el haladni felé, majd kezeimet dereka köré fontam és egy apró csókot hintettem nyakára. Illata mámorító hatásként járta be szaglójárataimat. Tettemre egy hatalmasat ugrott és majdnem pofon vágott. Minden esetre időben lefogtam felém suhanó kezeit és szemeibe néztem.
- Jungkook? - kérdezte száját tátva. Szeretem őt meglepni, hiszen mindig azt mondom neki, hogy későn este érek haza, pedig a valóságban jóval előbb haza érek. Egyszerűen szerettem látni a reakcióját, ahogy meglepődik, vagy ha hosszabb idő után térek vissza, gyakran elsírja magát örömében.
- Szia Jimin! - vezettem kezeimet kipirult arcára. Úgy méreget, mintha hosszú ideje nem látott volna, pedig volt, hogy több, mint fél évig nem tudtam haza jönni a munkám miatt.
Érintésemet egy mosollyal díjazta, majd felvezette kezét az arcán pihenő végtagomra és gyengéden végig simított rajta. Szemeim akaratom ellenére is ajkára tévedtek, melyek most is, mint mindig dúsak és gyönyörűek voltak. Homlokomat az ő homlokához érintettem, majd behunytam szemeimet, hogy végre felfogjam haza jöttem és eltölthetek a számomra legfontosabb emberrel annyi időt amennyit szeretnék.
- Nagyon hiányoztál! - bújt mellkasomhoz és karolta át nyakamat.
- Te is nekem bébi! - húztam még közelebb magamhoz derekánál fogva.
Nem időztem sokáig, eltoltam magamtól, majd ismét ajkaira tévedt tekintetem. A látványra enyhén végig nyaltam a számat, mire Jimin tekintete is lejjebb tévedt. Hol egymás ajkait pásztáztuk, hol pedig egymás szemeibe merültünk bele. Mikor meguntam a bámulást, annak ellenére, hogy a látvány a legszebb volt, kezeimet derekára vezettem és közelebb húztam magamhoz. Jimin a kezeit tarkómra helyezte, közben egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Ajkaink súrolták egymást, mikor megéreztem dús párnácskáit a sajátomon. Gyengéden mozgattam ajkaimat, tudtam, hogy Jiminem a gyengédségre izgul fel a legjobban. Végignyaltam ajkán ezzel bejutást kérlelve, amit meg is kaptam, így nyelvünk tökéletes összhangban mozgott. Jimin kezei a pólóm aljához tévedtek, így gyorsan lekaptam magamról a zavaró ruhadarabot. Kezeimet levezettem fenekéhez majd erősen belemarkoltam. Jimin értette mit szeretnék, így készségesen rám ugrott, majd összekulcsolta lábait hátam mögött. Gyengéden hajolt rá ajkaimra miközben a hálószoba felé vettem az irányt.
Gyengéden tettem le az ágyra, majd segítettem neki levenni pólóját, hiszen én is szerettem volna élvezni a látványt. Egy hirtelen mozdulattal lerántott szerelmem az ágyra, majd az ölembe ült. Kicsit elpirult, hiszen megérezte nadrágomon keresztül is felizgult tagomat. Zavarát egy apró, de perverz mosollyal díjaztam, majd lehúztam magamhoz, hogy ismét célba vegyem ajkait. Kényeztetni szerettem volna, így magam alá gyűrtem és beférkőztem lábai közé. Ajkai helyett most a nyakát vettem célba, hiszen pontosan tudom mennyire érzékeny neki ez a terület. Apró, gyengéd csókokkal hintettem be bőrét, majd végig nyaltam egészen a kulcscsontjáig a területet. Jimin egyre szaporább sóhajai miatt egyre nehezebb bírtam magammal, így egy mozdulattal lerántottam róla nadrágját és bokszerét is. Lassan simítottam végig felhevült testén, kezem pedig megállapodott nemi szervénél. Lassan mozgattam rajta a bőrt, közben végig Jimin arcát figyeltem. Annyira gyönyörű, mikor kéjjel teli állapotban nyög alattam. Sosem fogok ezzel betelni.
Jimin nem hagyta, hogy sokáig kényeztessem, így ismét én kerültem alulra. Megfosztott ruháimtól, majd kényeztetni kezdett. Tagomra hajolt és szájába vette, amit egy erőteljes morgással díjaztam. Jimin annyira szexi, hogy már ennek hatására képes lennék elmenni, viszont még terveim vannak vele, így próbáltam lenyugtatni magam mielőtt még a szájába élveznék. Jimin sosem hagyta, hogy csak én kényeztessem őt. Minden alkalommal örömöt okozott nekem és nem az a fajta ember volt, aki csak a saját szórakozására fekszik le velem. Ez a szexnek egy igazán fontos része, hiszen mindkét fél örömöt akar okozni a másiknak, legalábbis ez így lenne normális.
Mindig meg volt köztünk az egyenlőség, akkor is, ha én jobban dominálok.
Jimin tekintete rám tévedt miközben teljesen elnyelte tagomat. A látványra ismét vissza kellett fognom magam, de már benne akarok lenni, így helyet cserélve lábai közé helyezkedtem. A síkosítót szétkentem magamon, majd Jimin bejáratán is, és lassan kezdtem tágítani, míg nem teljesen benne nem voltam.
- Ah Jungkookh!- jött egyből nyögés szerelmem szájából.
Lassú tempót diktáltam, mely alatt Jimin nyögései biztosítottak arról, hogy örömét leli tetteimben. Lassan hajoltam rá ajkaira miközben egy percre sem álltam le a mozgásban. Ajkai olyanok számomra, mint a drog, amitől sosem akarsz megszabadulni, vagy elengedni egy pillanatra sem. Jimin körmeit a hátamba vájta, túl sok jó hatás éri egyszerre, amit valahogy le kell vezetnie.
- Szheretszh? - inéztem felé kérdésemet vággyal teli hangon.
- Szeretlek Jungkoohhk - nézett szemeimbe.
- Én is szeretlek - adtam egy csókot ajkaira.
Tempómat egyre gyorsabbra váltottam, csípőmet hajlékonyan mozgattam, hogy Jimin elérje a csúcsot. Nem kellet neki sok idő, hiszen egy hangos nyögéssel hasfalára élvezett, melynek láttán én is Jiminbe engedtem nedűmet.
Kihúzva magam belőle mellé feküdtem és rendezni próbáltam a légzésemet. Jiminre néztem, aki engem fürkészett egy mosollyal az ajkain.
Közelebb férkőztem hozzá és magamhoz szorítottam.
- Imádom nézni, ahogy a darabjaidra hullasz - súgtam fülébe, mire halkan kuncogott egyet.
- Ugye tudod, hogy mennyire boldog vagyok melletted? - tette fejét mellkasomra.
- Tudom, de én is boldog vagyok melletted. Van miért, van kiért haza jönnöm és túl élnem azokat a hosszú napokat.
- Te vagy a leghelyesebb, legszexibb, legjobb katona az egész világon - sorolta a puszta valóságot rólam.
- Azt kihagytad, hogy nekem van a legszebb, legjobb seggel rendelkező, legokosabb pasim! - javítottam ki előző mondatát.
Nevetve bújt hozzám még közelebb, majd szorosan átöleltük egymást. Az se érdekelne, ha örökre így maradnánk, mert én lennék a legboldogabb, ha mindig Jimin mellett lehetnék.
Viszont a munka az munka, és ha, szólítanak, akkor mennem kell. Elvégre védem a hazámat, és katonának lenni egy fantasztikus dolog, de az én Jiminemért ezt is feladnám. De ő sose kért erre, hiszen tudja, hogy ez volt az álmom, és nem akar tőle megfosztani.
- Üdv itthon - szólalt meg végül pár perc csend után.
Csókot hintettem ajkaira, majd magunkra húztam a takarót és elkezdtem mesélni, amit ilyenkor mindig. Jimin imádja, ha arról beszélek, milyen volt a fronton, egyedül, magamra utalva. És én mindig elmesélem neki.
Ez a rész LordMathael számára készült! ♥️ Remélem tetszik neked! Nagyon hiányzol, és sokat gondolok rád! Várlak vissza! ♥️ Nagyon szeretlek!
YOU ARE READING
Darabkák
Fanfiction[oneshot] Egy részes Bangtan történetek. 20.05.02. #jungkook - 2. 20.05.04. #jungkook - 1. Borító-> @jeon_cook ❤️