Inschrijvingen (GESLOTEN)

203 4 50
                                    

Dit seizoen gaan we naar een land in Azië, een land in Zuid-Oost Azië. Een land met een koloniaal verleden, één koninkrijk was korte tijd in handen van Nederland, Ayutthaya. Voor sommige mensen is het nu al wat duidelijker waar we naar toe gaan. Voor sommige mensen was het 22 dagen geleden al duidelijk waar we naar toe gaan. Hier later nog meer over. We gaan dit seizoen naar een zonnig land, maar waar eens in het jaar een grote hoeveelheid regen valt, een land waar zowel regenwoud als industrie is. We gaan dit seizoen naar Thailand. 

Dit jaar maak ik het seizoen niet alleen. Dit seizoen doe ik samen met Schrijvertje02 oftewel Yaro. Hij heeft kritiek gegeven op de opdrachten die ik heb gemaakt en zelf ook een opdracht bedacht. Daarnaast zal hij na elke aflevering een gesprek voeren met de afvaller. Dit vind je dan op zijn account. Hij doet deze keer dus niet mee.

Voordat je kandidaat wordt van 'Wie is de Mol?', moet je je wel eerst inschrijven. Er staat een maximum van 10 kandidaten en wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Bij de inschrijving zijn wel een aantal eisen gesteld. Geef aan dat je je in wil schrijven bijvoorbeeld door: 'Ik wil meedoen.' Tag minstens twee personen die nog niet zijn getagd door andere personen. Dit kun je heel gemakkelijk nagaan door te kijken in de reacties. Na je inschrijving krijg je een vragenlijst die je zal moeten invullen voor het zijn van kandidaat of eventuele Mol. 

Ik wens vooral degenen die meedoen heel veel plezier aan dit spel.

Kandidaten:
1.  CrazyGirlMerel
2.  MathijsVDB  
3.  FreyaDH
4.  creepy-nina-
5.  Flikkkenfan98  
6.  kipnuggethoran  
7.  XHermelienx  
8.  Floissant  
9.  pippetje  
10. Soettt

We zijn compleet!!!  

Wie is de Mol? Seizoen 2 - SpellenManiaWhere stories live. Discover now