5 rozdział

346 6 1
                                    

Layla pov
Kiedy rozmawiałam z Edwardem o naszych zarobkach w gangach Avi się gdzieś ulotniła oczywiście z ochroną . A gdy mieliśmy kończyć rozmowę podeszła do nas dobrze mi znana osoba. A była nią Theo Smith i miał ładną opinają koszulę przez którą było widać jego wyrzeźbiony brzuch OMG ! Zajebiście seksownie w tym wyglądał Bóg seksu !! Czekaj czekaj czy ja znów się nim tak fascynuję No ja pierdole zaczynam wariować przy tym mężczyźnie.
Zdjęcie garnituru Theo;


Gdy miałam już odejść od nich on niezauważalnie złapał mnie za łokieć i ciągnął w nieznanym mi kierunku.

Theo pov
Gdy podeszłem do nich złapałem za łokieć Layly i pociągłem w stronę ogrodu. Puściłem ją dopiero gdy byliśmy w ogrodzie koło fontanny.
Zbliżyłem jej twarz do swojej i nie wiem dlaczego ..... a nie wiem dlaczego ponieważ zakochałem się w niej na zabój. I pocałowałem namiętnie najpierw nieodawała pocałunku ale potem wciągała się w trans . Byliśmy przesani do siebie aż nie zabrakło nam powietrza a z jej ust usłyszałem najszczęśliwsze słowa które słyszałem w życiu a brzmiały one ..."Kocham Cię Theo Smith"
Jeden pocałunek zmienił wszystko byłem tak szczęśliwy że podniosłem ją i odkręciłem o 360 stopni . Uklekłem przed niom na jednym kolanie i wybiłem z tyłu pudełeczko a w środku znajdował się pierścień z diamentami może to zaszybko ledwo co parę dni się znamy ale ja ją Kocham całym sercem i duszą nie mówiłem wam ale miałem to zaplanowane po 2 dniu gdy ją widziałem czekam z niecierpliwością co powie gdy pokażę jej pierścionek.
Ok zaczynam swoje przemówienie.
-Laylo Black może znamy się zbyt krótko ale gdy cię zobaczyłem zakochałem się od pierwszego wejrzenia kocham cię całym sercem i całą duszą czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną wyciągam pudełko i je otwieram patrzę na Layle i widzę w jej oczach bitwę ze swoimi myślami. Strasznie się boję że odmówił mi .
Zdjęcie pierścionka;

Zdjęcie pierścionka;

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



Szefowa dark anglesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz