Emma
Ik was op het bureau en kreeg een melding van een inbraak in de bank aan de andere kant van de stad ik ging er natuurlijk meteen naartoe ik kwam daar aan en zag nog iemand staan ik vroeg wie hij was hij zij ik ben inspecteur Rogers aangenaam en jij
Ik zei ik ben Emma swan de sherrif hier in storybrooke hij zei dan ben jij wie ik zoek ik ben je nieuwe partner ik was verward ik wist niet dat ik een nieuwe partner kreeg aangenaam ik had een beetje jeuk aan mijn wang en begint te krabben ik keek nog even naar inspecteur Rogers en hij lachte en zij plots een beetje bezorg Emma? Je wang bloed je hebt er een diepe snee ik keek snel in de dichts bijzijnde spiegel hij had gelijk ik pakte snel een doekje en veegde het bloed weg hoe komt dat daar nu? Dacht ik maar inplaats van daar aan te denken moest ik aan de zaak denken
1 uur later
Emma
Ik had nu inspecteur Rogers zijn echte naam ook dat was Killian en we gingen tot het bureau maakte de zaak af kletste nog wat en ik ging naar Mary Margaret ik logeerde daar ze was tenslotte een beste vriendin ik kwam daar aan en Mary Margaret was aan het koken en David kwam ook juist aan hij is de vriend van Mary Margaret toen het eten klaar was ging ik mee eten en bespraken we onze dag ik zei dat ik dus een nieuwe partner had en Mary Margaret vroeg en vind je hem knap ik zei hij valt wel mee David zei zo te zien is er iemand verliefd ik zei WAT dat heb ik toch niet gezegd nee maar he laat het merken aan hoe je over hem praat zei Mary Margaret jaja zei ik na het eten keken we een film ik weet het niet hé maar ze zijn mijn beste vrienden maar ze voelen aan als familie plots voelde ik me niet goed en rende naar de badkamer en moest over geven ik hoorde Mary Margaret en David aan de deur vragen of alles oké was ik kwam naar buiten en zei dat ik me niet zo goed voelde ga dan maar snel naar bed dan ben je snel beter zei Mary Margaret ik ging naar bed en werd om 3 uur 's nachts wakker en moest weer overgeven ik pakte nog een glas water en probeerde weer te slapen om 7 uur werd ik wakker al voor de zoveelste keer en besloot om ontbijt te maken ik begon aan pannenkoeken om 8 uur kwamen David en Mary Margaret naar beneden we begonnen te eten en Mary Margaret vroeg Emma voel je je wel goed je ziet lijkbleek ik zei eigenlijk niet maar ik moet wel naar werk ik moet zien dat mijn nieuwe partner het wel onder controle heeft.
JE LEEST
When the curse was never cast (voltooid)
FantasyHier is Emma nooit door de magische kast gegaan en de vloek niet uitgesproken en Emma gaat op stap en ontmoet ze hook en sommige dingen gaan gebeuren gaan ze het perfect koppel worden of komt er iets tussen?