Is ze dood?!

82 1 0
                                    

5 dagen later
Emma
Ik had dus de vader gevonden maar er klopt niets van is toch wat ik denk ik moet het wel tegen Killian zeggen want anders zal hij het zich afvragen hoe het komt dat ik plots zo ziek ben ik besloot hem te bellen hij was tenslotte wel heel erg behulpzaam op het werk en een goede luisteraar dus ik belde hem
K-hallo Emma
E-hoi Killian kan ik iets vragen?
K-tuurlijk alles wat je wil!
E-kun je misschien straks om 1u naar granny's komen
K-tuurlijk zie je daar
E-tot straks dan
Oké dat was achter de rug ik ging nog snel naar de winkel boodschappen doen voor het eten straks en toen ik terug kwam was het kwart voor 1 dus ik besloot om alvast naar Granny's te gaan.
Killian
Emma had me gevraagd om naar granny's te komen ik vraag me af waarom ik ben wel blij dat ze me uitnodigt ze is een goede vriend ik vind haar misschien zelfs wel leuk erwas geen werk op het bureau en het was nu 5 voor 1 dus ik ging naar granny's Emma zat daar dus ik besloot om bij haar te gaan zitten.

Emma
Killian kwam bij mij zitten we praatte een beetje en we hadden allebei een chocomelk met kaneel hij vond het blijkbaar ook lekker toen vroeg hij me: wat was dat belangrijke dat je me moest vertellen?
Ik zei misschien moeten we daarvoor even naar achter gaan ik wil niet dat iedereen het hoort
Hij knikte en liep mee naar vanachter
Ik zei ik ben zo ziek omdat ik zwanger ben.
Dus je hebt een vriendje? vroeg hij
Ik antwoordde:
nee eigenlijk niet en ik heb het ook niet met iemand gedaan en deze ochtend kwam ineens Neal naar mij en hij zei dat hij de vader is.maar ik heb het helemaal niet met hem gedaan en laat staan dat ik van hem hou ik hou van iemand anders dus hoe kan hij de vader zijn?
Killian
Emma zag er erg ongerust uit ze zei er nog snel achter:
Je denkt zeker dat ik een slet ben ofzo
Ik antwoordde snel:
Nee natuurlijk niet en ik weet ook niet hoe dit kan maar ik wil niet curieus doen maar je zei dat je van iemand anders houdt van wie?
Ze twijfelde of ze het zou zeggen maar dan zei ze uiteindelijk:
Van jouw
Ik stond even verbaasd te kijken en ze zei:
ik begrijp het als je niet hetzelfde voelt en als je me nu een slet vind.
Emma
Hij stond maar te staren en ik vroeg
Ga je nog iets zeggen?
Hij schudde van nee en duwde me tegen de muur en begon me te kussen ik kuste hem terug toen stopte we en hij zei misschien moeten we terug gaan zitten dan kunnen we verder praten.
Neal (Baelfire)
Ik zag Killian en Emma praten ze houdt  misschien nog altijd van die stomme piraat ik ging naar mijn vaders winkel en pakte slaappoeder waardoor er een slaapvloek zou komen ik besloot om het in de piraat zijn drinken te doen ik deed het in een tas maar bedacht me dat het de verkeerde was ik wou ze omwisselen maar het was te laat ze kwamen terug.

Killian
Ik en Emma gingen terug we waren dus officieel een stel nu nog zien uit te leggen aan iedereen we zaten aan tafel Emma nam nog een slok van haar drinken ze begon te hoesten en viel bewusteloos op de grond iedereen keek stomverbaasd ik riep iemand bel een ambulance ofzo Ruby belde de ambulance en 2 minuten later kwamen ze Emma halen niemand mocht mee ik volgde ze met mijn eigen auto en ik ging in de wachtzaal zitten 1 uur later mocht er bezoek op de kamer ik rende naar binnen Emma was bewusteloos en licht aan een infuus ze ademde nauwelijks op een gegeven moment ging het geluid van piep piep piep naar pieeeeeeeeeeeeep ze probeerde alles maar tevergeefs koppelde het infuus los.

When the curse was never cast (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu