Omul, o simpla persoana, care se naște, trăiește și moare, asa se poate descrie viata fiecăruia pe scurt, dar la baza, totul este diferit.
La naștere, omul, este pur, nu este contaminat de influenta nimănui, atunci, fiecare persoana reprezinta puritatea, un început al tuturor faptelor ce urmează sa se întâmple. Înca de la primi pași, incepem sa ne dezvoltam, sa începem sa învățăm, chiar dacă atunci când suntem mici învățăm lucruri fără a constientiza asta. Începem sa invatam lucruri numai cu ajutorul memoriei vizuale, sa ne dam seama cine este mama și cine este tata, persoanele de care nu îți este "frica" și pe care le accepți. Acest lucru îl capeți în primele luni de viata. Faptul ca un copil reacționează diferit la vedera sau atingerea unor persoane străine este datorat faptului ca nu cunoaște nici vizual, nici senzorial și nici auditiv persoana, din aceasta cauza, majoritatea bebelușilor incep sa plângă.
In primi ani din viata, copii sunt dependenți de prezenta părinților, acestia au nevoie de atenția acestora pentru a nu se simți singuri și ignorați. Tot în acest timp, aceștia încep sa învețe, de la primele cuvinte, pana la a merge și într-un final, de a începe sa retina lucrurile care se întâmplă în jurul lor.