V cele jsem byla už třetí den. Je to hrůza. Vždy když kolem někdo projde si buď odplivne, věnuje mi vražedné nebo sprosté gesto či na mě zařve nějakou nechutnou nadávku.
A to jen kvůli jednomu datovému čipu.
Začal mnou kolovat postupně pocit hladu a únavy. Chápu že nemůžu, jakožto vězeň, moc jíst, když je Energo taková cennost, ale to že celou noc kolem chodí hlídač a kopne hlasitě do mříží vždy, když už začnu konečně usínat, je opravdu k vzteku.
Začínala jsem zase klimbat, když v tom další hlasitá rána do mříží a zvuk odemykání zámku mě vytrhl z mikrospánku.
Stráže v čele se Sentinelem primem mě vytáhli z cely a svázali mi serva za zády. Poté mě vzali a dovedli až do transportéru.
Ani jsem se nebránila, odpor by mi teď akorát uškodil.
Po asi hodině jsme přistáli v Iaconu.
Hlavně musím zůstat v klidu. Nic jsem přeci neprovedla, určitě se ukáže, že to je jen velké nedorozumění.
Stanula jsem před samotnou radou primů. Takový strach a úzkost jsem ještě necítila. Jejich pohledy mě propalovaly a já se jen snažila tolik netřást.
,, Takže pokud jste již všichni na svých místech, můžeme začít. " Pronesl prime sedící na nejvyšším místě a přímo v čele celé místnosti. Jeho hlas byl zvučných a hrozivý.
Tlukot mé jiskry byl tak silný, že jsem ho cítila celým tělem. Klid... Hlavně klid... Nic si neprovedla... Vše se nakonec vysvětlí a tebe očistí.... Jsou to přeci primové....
* * *
,, Aniboti nám působí jen samé problémy! Už mě nebaví řešit jejich neustálé potyčky a výtržnosti. Jsou nezvladatelní a tupí! " Řval přes celý sál již mírně vytočený Liege Maxima.
,, Všichni nejsou tupí!!! " Zařvala jsem přes celý sál. A sakra... Co jsem to udělala....
,,Vidíte, o tom přesně mluvím.... Takhle impulzivnost a nevypočitatelnost jednání anibotů je pro nás zkrátka nebezpečná. Nejlepší by bylo se jich všech zbavit... Někam je zavřít... " Pronesl již klidným a značně spokojeným hlasem Liege.
Tahle slova však nenaštvala pouze mne ale i Onixe Prima. ,, Jak jen můžeš něco takového říct..... Co ty o anibotech víš... Já jsem jim pomohl se dostat do té vaší společnosti zatímco vy jste nedělali nic... A teď mi je zase chcete hodit na dno jako nějaké podřadné tvory a zničit tak veškerou mou práci a snahu..... " Při posledních slovech mu už dělalo veliký problém neznít rozhořčeně.
,, Všichni se uklidněte, nikdo nesmí tvrdit že všichni aniboti jsou zkažení, ale tato femme zradila cyvertron a ohrozila tak tisíce nevinných životů, a proto, Naro, tě shledáváme vinnou z velezrady a odsuzujeme tě k pobytu v coxdrovy věznice na doživotí. Tento verdikt je nezpochybnitelný a konečný! " Pronesl Prima prime.
Všichni primové se zvedli k odchodu a já tam jen zaraženě stála. To přece nemůže být pravda..... To... To nejde.... Já.... Já.Zatmělo se mi před optikami a pocítila neskutečnou slabost.
ČTEŠ
tfp- Zrádcova dcera
FanficJméno hlavní postavy je Naro, která je dcerou autobotího generála Stormsida, který však své druhy zradil a utekl k deceptikonům. Autoboti hledají viníka a všichni ukážou na chudáka Naro od které se odvrací i její přátelé. Celý příběh bude o napína...