{prologue}

24 5 1
                                    

Η ζωή είναι απρόβλεπτη. Σου σερβίρει καταστάσεις και γεγονότα που δεν "καταπίνονται" με τίποτα και υπάρχουν μονάχα δύο επιλογές. Μπορείς να αγνοήσεις το τραύμα, παρόλο που θα σε  πονάει κρυφά, μυστικά και διαρκώς. Αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα σε αφήσει ήσυχο ποτέ... μα ποτέ.

 Ή μπορείς να αναγνωρίσεις ότι "τραυματίστηκες" και να αφήσεις την εμπειρία να σε αλλάξει, να σε μετασχηματίσει, να σε εξελίξει. Σύντομα θα καταλάβεις ότι η ζωή σου δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια. Δεν θα είσαι πια ξέγνοιαστος, θα έχεις γνωρίσει τον πόνο, το βλέμμα σου θα είναι διαφορετικό και θα υπάρχει μια στάλα λύπης μέσα του. 

Όταν αντιμετωπίζεις αντιξοότητες, ο ίδιος σου ο εαυτός σου δίνει σημάδια ότι η ζωή σου έχει αναστατωθεί. Μπορεί να επιλέξεις να αγνοήσεις τα σημάδια αυτά, να σφίξεις τα δόντια και να θάψεις τα συναισθήματα σου, συνεχίζοντας την ζωή ενώ παριστάνεις ότι "Όλα είναι καλά".

Μπορεί μάλιστα να συμμορφώνεσαι με την γνώμη των ανθρώπων που σου λένε "Δεν έχεις ανάγκη εσύ", "Δεν σε φοβάμαι εσένα", "Είσαι βράχος". Φράσεις που ακούγονται αρχικά κολακευτικές και ενθαρρυντικές, αλλά στην πραγματικότητα στήνουν μια ύπουλη παγίδα στην ευαίσθητη πλευρά σου και σε κάνουν να την κρύψεις και να υποκρίνεσαι στον ίδιο σου τον εαυτό ότι  είσαι δυνατός. Ενώ καταβάθος πονάς, θρηνείς, νιώθεις ανίδεος, απεγνωσμένος, ανήμπορος.

 Και στην τελική το μόνο που θέλεις είναι να γίνεις και πάλι παιδί, να κουρνιάσεις για ακόμα μια φορά στην αγκαλιά της μαμάς σου και να πιστέψεις, έστω για λίγο, ότι όλα θα πάνε καλά.

Ο νους μας όμως ξέρει πολύ καλά ότι δεν πρέπει να κρύβουμε τα συναισθήματα μας κάτω από το χαλί. Σε συνεργασία με το σώμα μας, μας δίνει σινιάλα και χτυπάει συναγερμούς, ώστε να φροντίσουμε τον εαυτό μας και να κοιτάξουμε κατάματα τις αλήθειες μας.

Μια εμπειρία λοιπόν σηματοδοτεί την έναρξη ενός ταξιδιού που μπορεί να γίνει και το πιο σημαντικό ταξίδι της ζωής μας. Ένα ταξίδι σε υπαρξιακά ερωτήματα, σε διαδικασίες αυτογνωσίας και ενδοσκόπησης. 

Κι όμως, μετά από όλα αυτά είσαι ακόμη ζωντανός, είσαι εδώ, ο ήλιος συνεχίζει να ανατέλλει, συνεχίζεις να αναπνέεις, η ζωή περνάει και εσύ θα επιλέξεις πως θα την ζήσεις.

B E W A R EWhere stories live. Discover now