Tak píšem vám sem prvú časť príbehu "I hate u/I Love u" dúfam že sa vám bude páčiť a budete pokračovať v čítaní.
Všetcia sedíme v obivačke lebo nám mamka chce niečo dôležité povedať. Ja len dúfam že to nie je nič také ako napríklad že má nového frajera alebo tak. Mama s otcom sa rozviedli ked som mala 3 roky a odvtedy som sa s ním nevydela. Hm boh vie ako sa teraz má, čo robí, či je bohatý jak mi. áno sme bohatý. mama je topmodelka.
"No dedi mám pre vás dôežitú správu." začala mama a pomrvila sa na kresle.
"mama už to zo seba dostaň nech môžeme ísť von." povedal Mikel a všetci mu prikívli. dokonca aj ja lebo sa chcem ísť odreagovať na závodisko aj s mojou Lidnou. Linda je moja vlastná formula :3 .
"...a preto sa v piatok slušne oblečte." akurát skončila mama dôležitu novinu.
"mami prepáč povieš mi to ešte raz? bola som zamyslená...." priznám sa jej.
"No dobre vy ostatný môžete ísť. takže. mám nového priateľa. volá ja Josh a má syna Jerremyho. v piatok s ními máme spoločnú večeru. tak preto sa na patok večer obleč slušne dobre Sam? " povedala mama. Sam je moja prezývka kedže nemám moc v láske ked ma niekto volá Shamanta. mama velmi dore vie že nemám rada ked musím chodiť ne spoločné večere. ale tak ked už je to tá prvá oficiálna spoločná večera tak idem. ták už som tu. cesta nertvaa dlho kedže závodisko máme kned za rohom.
"Ahoj Sam." pozdraví ma Diego. Diego je správca závidiska.
"Ahoj Diego. hoď mi kľúče od Lidy." poprosím ho. diego sa zvrtne a zobere kľúče ktoré mi následne hodí.
"dávaj si pozor Sam." upozorní ma.
"Neboj na linde to je také ako keby som išla v normálnom aute :D " íce nemám vodičák ale viem jazdiť na aute. odomikám Ludnidú garáž a pomali vidím jej obrisi.
"ahoj kráska ideme na to?" opýtam sa sama pre seba. sadnem si do nej a naštartujem. má to taký fajn zvuk. vycúvam z garáže a som hned na trati. ukážem Diegovi nech pustí svetlá a ešte nechmi ukáže kolko kôl mám psravít. 15. fajn to sa dá zvládnuť. červená, oranžová, zelená a výstrel. dupnem na plin avyrážam na prvé kolo. hned v prvej zatáčke urobím poriadny drift. druhá zatáčka nie je nič moc takže tam sa mi drift podariť neurobí. prvé kolo som zvládla v poriadku a vcelku rýchlo. ked som dokončila všetkých 15 kôl čas ukazoval. 8 minut. jo môj nový rekord. ešte idem vymeniť linde pneumatiky a dotankovať jej nádrž. keď Lindu odložím naspeť do garáže a prídem k Diegovi hned spustí dlhé chváolenie ako mi to ide.
"Wow Sam. si úžasná. takto rýchlo som nevidel ísť ešte nikoho. a ten drift na prvej zatáčke. dievča si si bohiňa na formulách." ako to Diego dopovie cítim že sa začínam červenať.
"Ďakujemk Diego ale músím to ešte vylepšiť a začať poriadne trénovať na súťaže. včera mi prišiel mejl že o mesiac sa koná prvá súťaž a tu u nás ale nie na tejto našej dráhe ale na normálnej ceste okolo londýna." pochválim sa
"To je super držím ti palce. tak zatiaľ Sam." rozlúči sa so mnou Diego ja mu zamávam a idem domov.
je štvrtok večer. asi idem spať. ešte chvíľku ležím a kukám blbo do stropu no po čase zaspím.
*Piatok ráno v škole.*
idem pomalinky do triedy. všetcia na mna ukazujú smejú sa mi. prejdem do triedy a sadnem si do poslednej lavice. ach keby tušia že závodím. vlastne to že závidím je tajomsto. aj závodnicke meno mám pán tajomný.asi sa pýtate prečo pán ked som dievča. na závodisku môžu súťažiť len chalani čo ja považujem za nefér. zazvoní na prvú hodinu. geoška snáď ma učiteľka Petrnsonová nevyvolá.
ták prepáčte za pravopisné chyby. dúfam že sa vám prvá časť páčila. každý vote a koment ma potešia
YOU ARE READING
I hate u/ I Love u
Romanceláska,nenávisť, bolesť, utrpenie, štastie, neštastie, slzy ale aj úsmevy. toto všetko obsahuje príbeh " I hate u/I Love u"