Ahojte! po vcelku dlhej dobe vám prinášam novú časť. prajem pekné čítanie
zobudím sa na nepríjemný zvuk budíka a až potom si uvedomím že je sobota. vojdem do kúpelne a zhrozím sa. velké kruhy pod očami, špirála všade kde je to možné. postavím sa pred umývadlo a začnem umývať tú katastrofu na mojej tváre. asi po pol hodine drhnutia mám tvár čistú. rozhodnem sa ísť do sprchy. pustím teplú vodu a uvolním sa. zbožňujem ten pocit. keď ma doumývam, výjdem zo sprchy, obmotám si okolo tela uterák, vojdem do izby, oblečiem si tričko a nohavičky a uterák si dám dole. vojdem do kuchyne a z chladničky si vyberiem jogur. začnem ho pamli jesť. ked ho dojem lyžičku dám do umývačky a kelýmok odhodím. čo teraz? všetci ešte spia. rozhodnem sa ísť teda za môj NTB. prihlásim sa na fb. mám dve správy, dve žiadosti a dve informácie. najskôr otvorím onformácie. nič moc. len že niekto niečo komentoval. otvorím žiadosti. žiadosť od jerremyho odmietnem a pozriem si tú dalšiu. hm chalan, blond vlasy, modré oči. prímem ju. otvorím správy. jedna je od jerremyhoa druhá od toho neznámeho. ako prvú otvorím tú.
správa od neznámeho: " ahoj kráska. ako sa máš?" je online odpíšem mu: "Ahoj, nepomýlil si okno v chate?" medzi tým si pozruiem správu od jerremyho.
správa od jerremyho: "Ahoj ty bitch. si nulá, totálny loser. mala by si skapať do rána." po prečítaní tejto správy sa mi do očí nahrnú slzy a nechám im volný priebeh. medzi tým mi napíše ten chalan.
" nie nepomílil :* páčiš sa mi a ako sa máš?" aké milé od necho no to čo mi napísal jerremy ma ničí viac. " dakujem to mi lichotí a mám sa hrzone " " ako to? :O" napíšem mu čo sa stalo a ešte že musím ísť. odhlásim sa z FB a vojdem do kúpelky v ktorej sa zamknem. sadnem si na kraj vane ( áno mám aj sprchvý kút aj vaňu) a zoberiem si do rúk žiletku. spravím si prvú čiaru a sledujem ako mi po ruke steká krv. robím dalšiu a dalšiu čiaru. niekto začne klopa na dvere . mama. neodpovedám a pokračujem v rezaní.ň
"Samantha okamžite otvor!" zahučí mama no ja ju ignorujem. pokračujem v rezaní. zahmlieva sa mi pred očami. dalej si už nič nepamätám.
*z pohľadu mamy*
zrazu niečo buchne. nie!
"Mikle pod sem! " zakričím na Mikle ktorý je tu hned.
"áno mami?" opýta sa Mikle.
"vykopni dver! ide o život Shamanty.*
* z pohladu Mikla*
ked mi mama povie že ide o život Sam, neváham a dvere vykopnem. ako prvé zbadám Sam ležiacu na zemi a okolo nej kaluž krvi. neváham u bežím po mobil. volám záchranku. potom prídem k mame sklánajucej sa nad Sam.
"Mami neplač." začnem jú tíšiť.
"Prečo?" opýta sa. mlčím. do minute je tu santka a berie Sam do nemocnice
YOU ARE READING
I hate u/ I Love u
Romanceláska,nenávisť, bolesť, utrpenie, štastie, neštastie, slzy ale aj úsmevy. toto všetko obsahuje príbeh " I hate u/I Love u"