Tamam öncelikle ilk bölüm olduğu için çok heycanlıyım.Bu bölümde Emma'nın 2 yıl önce Jonatthan Ross Show'daki ropörtajı olacak.
-Oğlumla konuşuyorduk Emma Watson konuk olacak dedim.O ve arkadaşları çok heycanlandılar.Harry Potter'daki çocuklardan herhangi biriyle çıkmış mı sor dedi.
+Çıkmış mıyım?Vay canına
-Bilmek istiyor.Çıkmak kelimesinin temel anlamıyla 'inmek' anlamında olup olmadığını bilmiyorum ama.Bence sanırım hoşlanmayı kastetti.
+Dürüst olmak gerekirse 10 yıl boyunca gerçekten hiç o gözle bakmadım.Saf ama tamamen saf arkadaşlıklardı.En başından beri.
-Arkadaşlık diyorsun yani kardeş gibi.Peki ya Draco? Draco Malfoy'u canlandıran Tom hakkında?
+Bunu nerden biliyorsunuz?Evet 10-12 yaşlarım arasında falan Tom Felton'a acayip şekilde tutulmutum.
-Siz kızlar kötü oğlanları seviyorsunuz.
+Evet kötü oğlanları seviyoruz.Bir iki yaş büyüktü ve bir kaykayı vardı.Bir anda oluverdi işte.
-Kaykayı vardı demek.Kaykay ile sete gelir sete gelir miydi?
+Evet,üzerinde numaralar falan yapardı.O çok...Çok havalıydı.
-Ona tutulduğunu biliyor muydu peki?
+Çok iyi biliyordu.Ve asıl olayda etraftaki herkese "Onu küçük kız kardeş gibi görüyorum" diyordu.Kalbimi kırmıştı.Hala öyle.
-Seni piç.Malfoy işte her yerde kötü kalpli.Ve Hermione'nin kalbini kırdın!
+Gerçekten kırdı.Çok üzücüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feltson
Non-FictionFeltson hakkında bilmedikleriniz, röportajlar ve daha fazlası. Bu kitap Feltson'ı tanıtmak amaçlıdır.