❤️1❤️

21 1 0
                                    

Wstałam o 9:00. Poszłam obudzić Jennie bo by spała nie wiadomo ile. Po obudzeniu jej poszłam się przebrać i zrobić śniadanie. Na śniadanie zrobiłam naleśniki z owocami leśnymi i nutellą. Po zjedzeniu zaczełyśmy oglądać jakieś seriale. Do czasu gdy ktoś zaprosił mnie do znajomych na kakaotalk'u.

ChimChim
Hej.
Lalisa_21
Hej...?
ChimChim
Jak masz na imię?
Lalisa_21
Nazwa idioto 😑
ChimChim
Po pierwsze ładne imię, a po drugie nie jestem idiotą
Lalisa_21
No nie wiem
ChimChim
To zapewne lat masz 21?
Lalisa_21
Tak.A ty jak masz na imię? Bo napewno nie ChimChim.
ChimChim
Jak mam na imię to ci nie powiem
Lalisa_21
A dlaczego? Jesteś jakąś "gwiazdą"? Że nie możesz mi powiedzieć swojego imienia?
ChimChim
A żebyś wiedziała, tak jestem gwiazdą i to światową.
Lalisa_21
Okej,to opowiedz coś o sobie "gwiazdo".
ChimChim
Okej. Nazywam się Park Jimin i pochodzę z Seolu. Śpiewam i tańczę w zespole BTS.
Lalisa_21
Taka gwiazda jak Park Jimin pisze do takiej zwykłej dziewczyny jak ja?
ChimChim
Nie jesteś zwykłą dziewczyną bo jesteś jedyna w swoim rodzaju. I taką cię lubie.
Lalisa_21
Dziękuje
ChimChim
Nie ma za co. A może opowiesz mi coś o sobie?
Lalusa_21
Okej to tak jestem Lalisa Manoban mam 21 lat mam przyjaciółkę Jennie Kim mieszkamy razem w Seolu. Pochodzę z Wielkiej Brytanii. Ale jestem pół koreanką bo mój ojciec był koreańczykiem. Lubię bardzo śpiewać, tańczyć i rysować. To chyba wszystko.
ChimChim
Super. A jesteś ARMY?
Lalisa_21
Tak jestem ARMY tak jak moja przyjaciółka.
ChimChim
To super. Pisałaś że rysujesz co nie?
Lalisa_21
Tak?
ChimChim
Wyślesz zdjęcie jednego z rysunków?
Lalisa_21
Nie
ChimChim
Plose
Lalisa_21
No okej
ChimChim
Jej
Lalisa_21

 Pisałaś że rysujesz co nie?Lalisa_21Tak?ChimChimWyślesz zdjęcie jednego z rysunków?Lalisa_21NieChimChimPloseLalisa_21No okejChimChimJejLalisa_21

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ChimChim
Ale ładne! ❤️❤️
Lalisa_21
Pa muszę kończyć
ChimChim
Pa księżniczko😘

Księżniczko?! I jeszcze ta emotka. O co chodzi. Boje się go. Ale jednocześnie go lubię. To jest jedyna osoba która mine polubiła poza jennie.

Jennie pov~
Gdy Lisa wyszła z salonu weszłam na instagrama. Gdy tak przeglądałam w pewnym momęcie zobaczyłam coś co odrazu chciałam mieć czyli bilety na koncert BTS. Odrazu weszłam w link i zamuwiłam bilety dla mnie i dla Lisy. Oczywiście na fan meeting też kupiłam. Zaczęłam skakać, płakać, krzyczeć ze szczęścia. Gdy nagle weszła Lisa.

Marzenia się spełniająOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz