Hoofdstuk 6

7 1 0
                                    

Ook kijkt hij levenloos voor zich uit. Ik vraag me af wat er is. Het kan niet goed zijn.

Na een minuut of vijf antwoord hij. "School ging wel. Ik heb al nieuwe vrienden maar...." zegt hij. Ik vraag me af wat er is dat hij weer stil valt. "Maar met het broertje van Linkon." Ik schrik best wel. Ik hoop dat Linkon zijn broertje beter is dan Linkon zelf. Maar ik vrees van niet. "Wees voorzichtig en als er iets is kom naar me toe." Antwoord ik daarop. "Nu moet ik echt me huiswerk maken. Ga maar naar Jason toe. Ik ga rond half 7 eten maken." Hij rent naar de deur en schreeuwt nog een een vage doei. Ik ren naar boven en ga de badkamer in. Ik pak dé handdoek uit de kast vouw hem voorzichtig open en pak het mesje. Ik zet hem op me arm en trek hem terug. 1 snee voor me zusje. 1 snee voor me vader. 1 snee voor me moeder. 1 snee voor Linkon. En 5 sneeën omdat ik zo'n egoïst ben. Het begint te prikken en ik hou van deze pijn. Het laat me even nergens aan denken. Ik maak het langzaam schoon en doe me trui mouw weer om laag. Precies op tijd om nog snel naar me kamer te gaan voordat iemand me doorheeft.

A/N Okey jongens zit er bijna op denk ik. Ik ga nog een paar hoofdstukjes schrijven. Hoe denken jullie dat het afloopt. Ben benieuwd naar jullie reacties. Lots of love

Kort verhaal Maylene HuntWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu