Precies op tijd om nog snel naar me kamer te gaan voordat iemand me doorheeft.
Ik weet het ik zou het niet moeten doen. Maar dat gevoel van geen pijn meer omdat het jou schuld is dat je zusje dood is is gewoon zo lekker. Het doet me even nergens aan denken. Maar Okey. Ik ben bezig met mijn huiswerk. Om 6 uur heb ij wekkergezet om te gaab koken. Om precies 7 uur is het eten klaaar en komt Bas ook binnen. Perfect timing. Na het eten ga ik weer naar bice ik zeg Bas dat hij naar bed miet ik geef hem nog een kus en ga verder met huiswerk maken. De avond gaat snel voorbij en binnen no time is het al weer 12 uur. Ik besluit om maar te gaan slapen. De volgende ochtend word ik wakker van me wekker en sta langzaam op. Ik doe me ochtend routine en ga naar school. Eenmaal aangekomen ga ik snel naar me kluisje. En 3 keer raden Linkon is daar ook. Ik kijk snel naar de grond en trek me capuchon over me hoofd. Ik loop snel naar me kluisje en wissel me spullen. Gelukkig heeft hij me niet door. Totdat ik met mijn klunzigheid iets laat vallen. Hij kijkt op, kijkt me aan en grijnst. Hij komt langzaam op me afgelopen en zegt "Wiskunde nu hier!" Ik geef hem braaf zijn wiskunde. De bel gaat en ik loop snel naar mijn lokaal. Jeeeej bio. Na een halve les vraag ik of ik naar de wc mag. Ik mag en loop snel naar de wc 's. Ik loop langs Bas zijn lokaal en kijk naar binnen. Daar zie ik hem naast Linkon zijn broertje zitten. Het lijkt wel alsof ze iets bespreken. Het zal wel ik zal hem er vanmiddag op wijzen.
A/N ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden. En dat ik het Okey doe. Lots of love me
JE LEEST
Kort verhaal Maylene Hunt
Short StoryDit is voor een schrijf wedstrijd van een @MayleneHunt ik hoop dat dit een beetje goed kortverhaal is. Dot is helemaal zelf bedacht dus gelieve niet te kopiëren zonder toestemming.