ilk aşk şekeri oldu

10 0 0
                                    

akşama doğru kendimi iyi hissetmediğimi farkettim,kendimi toparladım,siyah kotumu ve kahverengi ceketimi giyip evden usanırcasına dışarı attım kendimi yolları bilmiyorum korkarak ve bir o kadarda amansızca yürüyordum kendimi birden futbol sahasının önünde buldum.

Ve evet bana tanıdık gelen bu kahve tadında gözler ve altın misali saçlar bu oydu sabahki cocuktu.Beni gördü utanarak kactım ilerde bir cafeye oturdum ve masadaki küp şekerlerden bir tane alıp yemeye başladım.birden onu gördüm oturduğum masaya doğru geliyordu gözlerimi kaçırarak oradan uzaklaşmaya çalıştım ki birden sanki gitmememi söyleyen yağmur damlaları bastırdı etrafı.

Geri oturmak zorundaydım zaten evin yolunu da bilmiyordum.çocuk saçlarını savurarak yanıma oturdu.Kötü birine benzemiyordu aslında "kaybolduğunu biliyorum evine gitmene yardımcı olabilirim " dedi.Sevinmiştim"ismini ögerenebilirmiyim" dedim.Cevap alamadan ben en iyisi seni eve bırakayım cümlesini işittim.Evlerimizin yakın olması bir fırsattı benim için iyi birine benziyordu.Beni eve bıraktı ikimizde sırılsıklamdık mex camdan bana bakarak annemlere ablam geldi haberini veriyordu.Annemler benim için endişelenmiş görünüyorlardı.Babam beni kenara çekti ve kavgadan dolayı özürdiledi.mex yanımıza gelip "arkadaşı bırakmıssss" diye bağırdı.Annem bulaşık yıkarken "kim bu arkadaş tatlım" dedi mexin omzundan sıkarak" hiç anne yolumu kaybettim o da yardım etti" dedim.

oturup akşam yemeğini yedik cok actım yiyip hemen kalktım bir kaç saat öncesine nazaran daha iyi hissediyordum.

odama çıktım ve camın önünde bardaktan boşalırcasına yağan yağmuru seyrederken gözümeevimize doğru elinde tabakla ilerleyen o cocuk ilişti hemen kapıya doğru yöneldim annemler hayretler  icinde bana bakıyorlardı kapıyı açtım cocuk karşımda belirdi elindeki tabağın içinde annesinin yapmış olduğu bolibonlu pastadan gözümü alamadım sanki biraz hoşlanmıştım annem hemen cocuğu içeri aldı merhabalar ben jakson diye başladı.Birlikte oturup pasta yedik.onlarda iki sene önce taşınmış annem"siz eve birlikte geldiniz değil mi? diye sordu onayladık.Bu bana verdiği ilk aşk şekeri oldu....

aşk şekeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin