Gece'den:
Sabah her zamanki gibi alarm sesiyle kalkmıştım. Üstümü giyindim...(Gece'nin giydikleri)
Aşağıya inip Ayşe sultana "ben çıktım sultanım" diye bağırıp çıkacaktım ki Tabi ayşe sultan söylenmeden dururmu? Hayır durmaz hemen kapının önünde pusu kurmuş korumaları gördüm demek kahvaltı yapmadan çıkmak yok. Arkamı dönünce ayşe sultanın sırıttığını gördüm. "Ayşe sultan yaaa bak vallahi geç kaldım yeminle hadi açtır kapıyı" dedim ama tabi yutmadı. Bende el mecbur kahvaltı yapmak zorunda kaldım.Kahvaltımı yaptıktan sonra kapıya çıktım bu gün okulun 3. Haftasının başıydı ama şimdiden 3. Okuluma kayıt olmuştum ve bu 2 hafta içinde bir sürü sabıka aldığım için son çare bu gün başlayacağım erkek lisesi olmuştu.Size bunları anlatırken çoktan ayakkabımı giydim ve en sevdiğim motorsikletlerle dolu ikinci garaja gelip siyah motorun anahtarını bulması için korumaya işaret verdim koruma 2 dk içinde motorun anahtarı bulup bana verdi.
(Gece'nin siyah motoru)
Anahtarı kaptığım gibi motoru çalıştırıp gazı kökledim villa sitesinin en sonundaki büyük ev benim olduğu için bütün sitedeki ve okula giden yollardaki genç erkekler her zamanki gibi salyaları akarak bakıyorlarda.Yine bir araba yüzünden kırmızı ışıkta durmak zorunda kaldım. Öndeki arabaya
yol vermesi için selektör yaktım ama yine aynı hızda ilerledi en sonunda dayanamayıp önünü kestim. Arabada inen çocuk hemen hemen benim yaşlarımdaydı. Önümde durduğunda (-gece + öndeki arabanın sahibi)
+Sen hayırdır
-Asıl sen hayırdır iki saattir selektör yakıyom tınladığın yok.
+Kızım sınırı zorladım 250 ile gidiyom sen daha da selektör yakıyon ne yapiyim. Bak eğer hız cezası gelerse sana ödetirim.
-Sen kimsin ki de bana hız cezası ödetecen
+Yer altının en büyük mafya babalarından biriyim
-Hah haspam neyse senle uğraşamıcam zaten yer altında yeni olduğun belli yoksa kimin yer altının en iyi mafyası olduğunu bilirdin. Dedim ve gaza bastığım gibi okula sürdüm zaten geç kalmıştım.Barlas'tan:
Bir motorsikletli kız sabahtan berri arkamdan selektör yakıyor sinirimi bozdu bende inadına hızlandım ama çekilmedim.Bir anda önüme geçip yolumu kesti.Poyraza sen iki dk bekle geliyorum diyip arabadan indim.
(+barlas - motorsikletli kız)
+Sen hayırdır
-Asıl sen hayırdır iki saattir selektör yakıyom tınladığın yok.
+Kızım sınırı zorladım 250 ile gidiyom sen daha da selektör yakıyon ne yapiyim. Bak eğer hız cezası gelerse sana ödetirim.
-Sen kimsin ki de bana hız cezası ödeteceksin
+Yer altının en büyük mafya babalarından biriyim
-Hah haspam neyse senle uğraşamıcam zaten yer altında yeni olduğun belli yoksa kimin yer altının en iyi mafyası olduğunu bilirdin
Diyip gitti bu kız kimdi hiçbir fikrim yok ama kendini birşey zannediyor. Neyse. Saate baktım off yine geç kaldık bu sefer poyrazın uykusu için değil bir gerizekalı için. Böyle düşündükçe sinirim bozuluyor. Ben böyle düşünürken o motosikletli kızı bizim okula dirif atarak girdiğini gördüm bende onun peşinden dirif atarak içiriye girdim bütün gözler benim ve motorcu kızın üstündeydi.Motorcu kıza seslendim çünkü okulları karıştırmış olabilir.
+Herhalde yanlış okula geldin.
-Yoo gayet doğru bura Karalar erkek lisesi değil mi?
+Evet burada sen kızsın ve kızlar ne zamandan berri erkek lisesine gelir oldu.
-(yapmacık bir şekilde güler) Bu günden berri.
+Yok sen şaka yapıyorsun.Bir arkadaşını falan görmeye gelmişsindir.
-Yooo gayet doğru geldim bundan sonra burada okuyacağım.dedi ve yine arkasından baka kaldım.Gece'den:
Okulun yolunda giderken sağ aynada az önceki dallamanın arabasını gördüm. Ya beni tanıdı takip ediyor yada aynı okuldayız bence ikinci şık çünkü beni tanısa benimle uğraşacak yüzü bulamaz. Okula dirif atarak girdim hemen arkamdan o dallama girdi acemice yaptığı dirife güldüm ve kaskımı çıkardım. Tam okula doğru yüreyecektim ki seslendi
+Herhalde yanlış okula geldin.
-Yoo gayet doğru bura Karalar erkek lisesi değil mi?
+Evet burada sen kızsın ve kızlar ne zamandan berri erkek lisesine gelir oldu.
-(yapmacık bir şekilde güldüm)Bu günden berri.
+Yok sen şaka yapıyorsun.Bir arkadaşını falan görmeye gelmişsindir.
-Yooo gayet doğru geldim bundan sonra burada okuyacağım.Dedim ve arkama bakmadan müdür odasına girdim saf gibi aramamak için önceden bir koruma göndermiştim. Gönderdiğim korumayı kapının önünde beklediğini görmüş ve"hadi bana müdürün odasını göster koçum "demiş ve omzunu sıkmıştım. Müdürün odasına geldiğimde "sen derse geçkalma sadece 12. Sınıfların nerde olduğunu söyle"demiş ve cevap olarak 3. Kat cevabını almıştım.Daha sonra müdürün odasına girdiğimde kılasikleşmiş bir şekilde göbekli kel bir adam bekledim ama bu adeta bir üniversite son sınıf yakışıklarına benziyordu ama adam 33 yaşında nasıl böyle genç kaldı ki merak ettim her neyse sizlere bunu anlatırken sınıfımın 12/D olduğunu öğrenmiş ve kapının önüne gelmiştim bile hemen kapıyı tıklatmadan içeriye girdiğimde bütün gözler bana dödü öğretmen masasının yanına gidene kadar bütün sıraların dolu ve sadece sabah gördüğum dallamanın yanının boş olduğunu gördüm tam başka bir yer ararken.Bilinç altım ilk görüşte tanımlayamamış olacak ki. Ne dallamamı demiş ve ölümcül bakışlarımı dallamaya atmıştım.Bu düşuncenin arasına hocanın sesi girdi."Kızım hadi seni bekliyoruz kendini tanıt" demişti bende başımla onaylayıp."Ben Gece Boran sorusu olanlar tek tek sorabilir" dedim."Cümlemi bitirir bitirmez. "Oha" nidası çıkmıştı sarışın bir çocuktan."Ne oldu adımı duyunca çokmu beğendin" dedim. Çocuk "ne beğenmesi yaa sana sorum olacak " başımla onayladım. Çocuk "Sen şu Yeraltı'nın en büyük mafya gurubunun başkanı değilmisin " demiş ve bütün gözlerin büyüyerek bana baktığını gördüm ve "Evet ama birşey unuttun... Beni nerden tanıdığını" Çocuk "Tabi tanımassın (dallamayı göstererek) en büyük düşmanın yani Kara mafya gurubunun başkanı,bende onun sağ kolu"."Eee. o zaman hoşbuldum düşmanlarım"arkadaki dallama "Sabah dediğin doğru çıktı boran Yeraltında yeniyim seni tanımam lazımdı boran" dedi ve poyraza kaş göz yaparak yanına çağırdı bende siyah saçlı çocuğun yanına oturdum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Mafya
Teen Fiction- Yeni okulun nere Gece +Bir erkek lisesi tam hatırlamıyorum adını -Başka okul mu yoktu da oraya gidiyorsun + Başka bir okul sabıkalı olduğum için kabül edilmiyorum sadece bura kabul etti zaten burdada suç işlersem atılmiyacam daha rahat -Koruma is...