2.bölüm

74 7 0
                                    

Bir sıkıcı okul gününde sonuna gelmiş ve otoparka adımlıyordum. Tam otoparka girmiştim ki bir piç kolumdan tutup "Takılalım mı güzellik"demişti bende direk tatlı dilden anlamayacağını düşünerek suratına kafayı gömmüştüm. Daha sonra etraftan"bak sen şu kıza güzel güzel dedik vahşi bir kız çıktı içinden"gibi sözler duymaya başlayınca yanımda gönderilen koruma zor durumda kalan olmamak için bir ekip toplamış olacak ki etrafıma dağire şeklinde korumalar sardı çocukları tam dövüceklerdi ki "Bir kes" diye bağırdım çünkü çocuklar korumalar gibi dövüş sanatları bilmiyorlardı. "Onları rahat bırakın" kenardaki diğer korumaları çağıran çocuğu yanıma çağırdım."Bir daha bana sormadan ekip çağırma "dedim ve karşımda dikilen erkek lisesi öğrencilerine bakarak bağırdım."Siz kimsinizde beni küçümseyeceksiniz ben kızım diye  dövememmi ama biliyormusunuz şu hayatta sizden bile değerliyim" ordan bi çocuk "nasıl oluyor o" diyince tekrardan kükredim."Yer altı mafyalarını bilen varsa yanıma gelsin tanım yaptırıcam ve yer altına kabul edicem"Bir çocuk öne çıkarak"ben biliyorum"dedi. "Bakın arkadaşınız zeki neyse şimdi ilk üç mafya gurubunu sırala" çocuk "1.Boran mafya gurubu 2.Kara mafya gurubu 3. Öztürk mafya gurubu". "Aferin doğru bildin şimdi hepsini tanımla"
"1. Boran mafya gurubu asıl başkanı Veysel Boran ama 10 yıl önce düşmanı tarafından ailesi katledildi. Duyumlara göre hâlâ kızı yaşıyor 18 yaşına gelince ortaya çıkacak ama şu anda Veysel Boranın en yakın koruması başkan. kızın ortaya çıkmasına daha 9 ay var.
2. Kara mafya gurubu
Başkanı bizim okulda 12/D Barlas Kara daha mafyalığa başlamaya karar verdiğinde 12 yaşındaydı ve 13 yaşından berri bu işle uğraşıyor. Sağ kolu olan Poyraz Kahraman onu bebekliğinde berri tanıyor. Mafya guruplarının en hızlı yükselen gurubu.
3.Öztürk mafya gurubu
Başkanı Metehan Öztürk Sağ kolu Arya Koza. Metehan, Boran mafya gurubunun varisini biliyor ve seviyor yani varisin sapığı ama Arya ise varisi sevmiyor.Bu yüzden arada sırada kavga ederler.Arya koza'da Barlas Kara yı seviyor.Ama Metehan'ın düşmanı olduğu için sadece bir duyum gibi gözüküyor"
"Aferin iyi çalışıyorsun bu işlere notun 100 ama şunu unuttun o varisin asıl adı ve kendisi" herkes pür dikkat beni dinlerken arkadan. Barlas atladı "eksik birşey daha var Gece Boran 1 ay sonra kimin en iyi mafya gurubu olacağı" herkes şaşkınca bana ve barlasa bakarken. "Tmm bütün eksikleri tamamlıyorum. Ben Gece Boran namı diğer Boran mafya gurubunun varisi ve ben ölene kadar kimse benden daha iyi bir mafya gurubu bulamaz"dedim ve korumalara işaret vererek ben motorsikletime binerken korumalarda araçlara bindi ve ben başta olmak üzere bütün ekip konvoy oluşturarak malikaneye geldik. Ben "siz yorulmuşsunuzdur"diyip onları eve gönderdim ve odama çıktım yorucu bir gün olduğu için yatağa uzanır uzanmaz uyumuşum...

Yalnız MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin