Assassins Creed 3 :Amerika Devrimi

1.8K 33 6
                                    

Desmond ve diğerleri Grand Temple'a gelirler.Desmond eline Apple'ı alarak kapıyı açar.İçerisini biraz araştırdıktan sonra bir küp fark eder.Önünde de girmesi gereken yer vardır.Küpü yerleştirdikten sonra heryer aydınlanır.Karşılarında büyük bir hologram kapı belirir ve bir de anahtar yuvası.O sırada Desmond yine Juno'nun sesini duymaya başlar ve tekrar bayılır.Diğerleri onu hemen Animus'a yatırır.Desmond animus 3.0 için bir denemeden geçer ve dünya oluşur.Desmond İngiliz birisini Haytham Kenway'in anılarını yaşamaktadır.
 Haytham bir operaya gider birisini öldürüp boynundaki yuvarlak cismi alır.O da Temple'deki kapıyı açmak için gereken anahtardır.
Desmond anahtarın tam yerini öğrenmek için bu kişinin de bütün anılarını yaşamak zorundadır.Uzun bir süre sonra Haytham'ın bir taapınakçı olduğu görülür.Desmond o sinirle Animustan kalkıp babasına bağırmaya başlar.Kısa süreli bir tartışmadan sonra Desmond tekrar Animusa girer bu sefer Haytham'ın oğlu Ratonhnhaké:ton'un anılarını yaşıyor.Ratonhnhaké:ton büyüdüğünde kabilenin yaşlısı ona Apple'ı veriyor.Juno Ratonhnhaké:ton'a bir suikastçı olması gerektiğini onun bu diyarların koruyucusu olacağını söylüyor.

Assassins Creed 3 :Amerika DevrimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin