Takže ahoj moje jméno je Misatela .
Bydlím v malé vesničce kousek od poměrně velkého města do kterého chodím do školy .
Jsem poloupírka ,moje matka byla člověk když byla znásilněna upírem při mém porodu zemřela . Vychovála mě babička ta v mích 16 cti letech zemřela .Byla jsem z toho uplně nadně že už na světě nemám nikoho chtěla jsem se zabít ale pokažde se mi to nepovedlo . Jednoho dne jsem potkala Carlisla ,ten mi ukázal že mužu být ještě štastná . Našla jsem díky němu novou rodinu můj růst se zastavil v mých 18 letech ale vypadam na 16 .Měřím asi tak 170cm ,ale podle mě jsem prostě strašně malá. Jo a btw vychovávají mě Bella a Edward . Jako sestru mam Renesme ,je to užasné děvče . Už je to asi 20 let co s mima bydlím nedávno jsme se přistěhovali na tohle místo kde jsme teď.
Za tu chvíli co tu jsme jsem tu poznala super lidi .
Například Matyaše ,Dominika ,Niky ...........
Ehm no Dominik a Matyaš jsou upíři ale Niky je vlkodlak as tím je malej problém máme zakázáno bavit se s vlky . Nikdo o mém přatelství s Niky neví .Kdyby někdo zjistil o našem přátelství byl by z toho asi problém .
Ale podle mě je to docela fajn kamrádka .
Natáčím na YouTube
Stejně jako Dominik a Matyáš .
Já sice nejsem tak slavná jako oni, natočil tak často ale i tak. O YouTube se poslední dobou nezajímám.
Momentálně s Renesme chodíme často ven spíše chodíme do lesa společně s Matyášem a Dominikem.
A po večerech se scházím s Niky Je s ní strašná zábava. ...
Takže ahoj tohle je první kapitola
Téhle kraviny ☺-Lerika
ČTEŠ
Rozdílný/ StudiomoonTV
RandomTakže tohle je naše první společná fanfikce je to fantasy blbost .XD je to neco jako twihlight uplnej popis příbehu po dokončení.