"Crrrrr"" Crrrrr"
Ach jak já to stávají nesnáším. Asi po pěti minutách přemlouvání se jestli vůbec letos vstanu jsem nakonec zvedla svůj línej zadek z postele a době lhala jsem se ke skříni. Ze skříně jsem si vyndala černé roztrhané jeany. A k tomu dlouhé bílé tričko s nějakými nápisy. Oblékla jsem si to oblečení a učesala si své kudrnaté hnědé vlasy které jsem následovně dala do culíku.
Šla jsem do koupelny ve které jsem si vyčistila zuby. Dala jsem si jemně růžový lesk a řasenku. Poté jsem si vzala mikynu tašku a vydala se dolů. Dole na mě už čekala Renesme.
"Ahoj" Pozdravila jsem Rene
"Ahoj" řekla a objala mě
"Jak si se vyspala " Zeptala se Renesme když mi pridrzovala dveře ven, aby jsme už konečně vyšli do školy a nesli zase pozdě.
"Hele ujde jak ty? "Oplatila jsem zvýdavou otázku .
" Sama ani nevím "odpověděla a rozeběhla se. Běžela jsem za ni. Tim jak jsme běželi mi došlo že jsme šli asi pozdě. Tak snad to díky našemu super rychlému běhu stihneme.
Předpokládám že autobus nám už ujel. Takže jo běžet je nejlepší způsob....
Rychlostí jsme s Renesme vběhli do třídy
Učitel na nás hodil arogantní výraz a spustil " Ale ale slečinky Cullenovi jdou zase pozdě jak si to jako představujete?? "
Jen jsme nadzvedli ramena a vydali se k lavicím.
...
..
Nějakým způsobem jsem přežila dnešní den ve škole.
Momentálně jsem doma a domlouváme si večerní schůzku s Niky. Prý mi chce někoho predstavit.
Tak už se těším
Ještě jsem si projela instagram.
..
.
Šla jsem si ještě dát něco málo k jídlu venku byla tma je právě asi přibližně 23:00
Vzala jsem si jablko z koše na ovoce, vzala jsem si bundu a vydala se na místo kde se máme sejít Niky....
..
Jsem tu
Scházíme se u hřbitova kde je les a krásný výhled na jezero.
Nad jezer bývá měsíc. Je to tu okouzlující.
Sedla jsem si na lavičku která tu byla umístěna.
Na lavičku zářili měsíční paprsky. Zadívala jsem se do měsíce. Najednou za mnou začalo něco šustit. Rychle jsem se otočila a viděla jsem Niky jak vychází z křoví. Rozeběhla jsem se za ní a objala jsem ji.
"Ahooj " Vyjekla jsem na ni.
"Ahojky taky tě rada vidím ale nepiš ti tak " Řekla a usmála se
Jak jsem se od ní odtáhla všimla jsem si že za ní stojí vysoký blonďák. Ale stál ve stínu nebylo mu pořádně vidět do obličeje. Jak si jsem se na něj za hleděla. Nika si toho všimla.
"Jo a tohle je Samuel " Řekla a ukázala za sebou na blonďaka. Blonďák vyšel ze stínu a podal mi ruku. "Ahoj " Řekl a mega sladce se usmál.
Byla jsem z něj úplně v tranzu....
Niky do mě dloubla loktem abych na něj přestala tak strašně zírat.
"Eh jo jo e Ahoj já jsem Misatela a to eh klidně mi říkej Mis " Řekla jsem a snažila jsem se o úsměv.
"Tak pojďte si sednout na tu lavičku a budem si povídat "
Řekla Nika a rychlím krokem se vydala k Lavičce na které jsem před chvílí seděla. Já se okamžitě vydala za ni.Pokračování příště 😘
-Lerika
ČTEŠ
Rozdílný/ StudiomoonTV
RandomTakže tohle je naše první společná fanfikce je to fantasy blbost .XD je to neco jako twihlight uplnej popis příbehu po dokončení.