*2*

177 11 4
                                    

(Y/F/C) = You Favorite Clothes

Když skončila škola, šla jsem za tátou do ředitelny. Jako obvykle si zase balil hromadu papírů. 

[Y/N] : "Helo, pane táto, kdy budete hotový se svou prací? Protože vaše nejoblíbenější žákyně a zároveň i vaše dcera, čeká až nasednete do auta a pojedete za mámou, kde vám bude moct opět tykat."

[Y/D/N] : "Tak chvilinku počkejte má paní dcero."

Pousmála jsem se a skočila mu do náruče. Ráda někoho objímám, hlavně když to jsou lidi, na kterých mi záleží. 

[Y/D/N] : "Dobrá, tak si z bal svých pět švestek, protože odcházíme."

Vyletěla jsem od sud jako kometa a běžela pryč ze školy. Hned jak jsme byla o hlavního vchodu, otevřela jsem je a šla pomalým krokem k autu. Zanedlouho se tu objevil, odemkl auto a nasedli jsme. Cestou jsem poslouchala mé oblíbené písničky. Ani jsme si nevšimla, že jsem zpívala.

[Y/D/N] : "Hezky zpíváš."

[Y/N] : "Oh, díky-. počkat... Já zpívám?"

[Y/D/N] : "Heh, ano."

[Y/N] : "La pardon pane."

Po několika minutách, jsme byly u našeho [F/C] domu, s velkou zahradou. 

[Y/D/N] : "Vem si věci z auta, zajedu do garáže, protože má prý přes noc pršet."

[Y/N] : "Ok."

Vzala jsme si bágl, vylezla z auta a šla za mámou. Hned jak jsem vešla, máma mě začali objímat a zase ty otázky, které mi začínají lézt na nervy. "Jak se máš." "Jak bylo ve škole." "Byly nějaké známky." "A bla bla bla."

"Jo ušlo to, známky nebyly a jsme unavená."

Nečekala jsme ani na její odpověď, vyšla jsem schody nahoru a lehla si na postel. Byla jsme chvíli na mobilu, než mi Lili napsala

Lili : "Čau (Y/N) chceš jít ven?"

YOU : "To byla otázka? Ať už jsi před mým domem, jinak se unudím k smrti XD"

Lili : "XD ok, tak já jdu."

Jelikož od sebe nebydlíme zas tak daleko, tak kolem pěti minut by tu měla být. Převlékla jsme se do (Y/F/C) a šla do obýváku, kde na křesle seděla máma s tátou.

[Y/N] : "Jdu ven s kamarádkou. Za chvíli by tu měla být."

[Y/M/N] : "dobrá, ale ať jsi za hodinu zpátky doma."

Poručila mi máma. Na souhlas jsem kývla s hlavou. 


*TIME SKIP*

Lili : "Tak, kam půjdeme?"

[Y/N] : "Já bych šla zase ke stromu."

Lili : "Víš že tam nikdo nesmí jít? A na víc, co je na něm tak zajímavého? Je na půl zlomený."

Kidnapped by bad guys  [CZ ] [Staré příběhy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat