*4*

129 9 2
                                    


DUST POV :

Dust : "Jak se tu sakra objevila, a jak od sud zmizela!"

Error : "No, mě se neptej."

Dust : "Kdo by se taky na někdo ptal."

Horror : "Hele, nechte toho, jo? Důležité je, aby se o tomhle šéf nedozvěděl."

Dust : "Pravda, kdyby zjistil že tu byla, tak bychom asi všichni chcíply."

Error : "Souhlas."

Nightmare : "O čem se nesmím dozvědět?"

Dust +Error + Horror : "Šéfe!?"

Rychle jsme se otočili a nevině se usmály.

Dust : "V-Vy a o n-něčem nevědět?... ha... vy-vy... musíte v-vědět vše... ž-že?"

Nightmare : "Dust... Dust... Dust... jsi skvělí zabiják, ale špatný lhář."

 "Kde je ta holka."

všichni jsme na místě zkameněli. Jak o ní mohl vědět?!

Dust : "J-Jaká h-holka?"

Nightmare : "Nedělej ze mě idiota. Myslím tu holku se jménem (Y/N). Mám ti popsat jak vypadala?"

Dust : "Jo ta... no.. heh. Já nevím."

Chytil mě pod krkem se svým slizkým chapadlem. Nadzvedl mě několik stop od země. Mezitím co já vysel, ostatní mě vystrašeně pozorovaly.

Dust : "J-Já nevím. P-Prostě se v-vypařila."

Nightmare : "Takže se probudila."

Pustil mě. Hned jak jsem dopadl na zem, ubralo se mi pár HP... díky kreténe.

Error : "Jak probudila?"

Nightmare : "No, tak dobře poslouchejte, jak to uděláte příště..."


YOUR POV :

[Y/N] : "A pak jsem se probudila."

Lili : "Tak to byl hodně šílený sen. A taky vtipný, ale ten Dust."

Začaly jsme se smát. Po hodině, jsme šly na chodbu, abychom se prošly, než jsem dostala nápad.

[Y/N] : "Co si takhle zajít po škole do té nové kavárny? Ještě jsem tam nebyla, ale prý tam mají hodně dobré dezerty."

Lili : "Já bych si tam dala i kafe."

[Y/N] : "No, kafe bych si asi moc nedávala, byly bychom tak dvakrát víc hyperaktivní."

Lili : "Možná i desetkrát."

Mia : "no, ale i blbější."

Kidnapped by bad guys  [CZ ] [Staré příběhy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat