Podziękowania

1.8K 36 4
                                    

Szczerze? Nawet nie wiem od czego zacząć. Projektując okładkę do pierwszej części „LITTLE THINGS" moje oczekiwania były... w sumie to w ogóle ich nie było. Myślałam, że to co tworzę nie zostanie docenione lub wyśmiane. Jak wielkim zaskoczeniem było to, że z dnia na dzień było WAS coraz więcej. Za każdym razem jak publikowałam nowy rozdział, od razu reagowaliście. To było (i jest) coś niesamowitego. Czułam się wtedy taka ważna, wiecie? Od dawna się tak nie czułam. Dziękuję za wasze komentarze, które potrafiły mnie w tych gorszych dniach nieźle rozbawić.
Na początku miała być tylko jedna część, ale najulrzeczny nakłoniła mnie do zmiany decyzji. Dziękuję jej za to.
Dziękuję każdemu z Was za stworzenie tak pięknej histori jaką było LITTLE THINGS. Dziękuję, że byliście tu ze mną i doceniliście to co tutaj wstawiam. Mimo, że się nie znamy, to bardzo was polubiłam.
Pewnie będziecie pytać czy będzie kolejna część. Otóż nie. Chciałam aby wszystko zakończyło się pozytywnie - nie tylko ze względu na przeżycia L. ale też pozostałych bohaterów. Już wystarczy zła w tym wszystkim.
Dziękuję jeszcze raz.

@/Anastazja003


A zapomniałabym, szykuje coś nowego. Mogę wam tylko zdradzić, że będzie też w formie IG.
No to co, buźka i jeszcze raz dziękuję. xoxo

LITTLE THINGS || INSTAGRAM II & IIIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz