Som Jessica mám dlhé hnedé vlasy a modré oči. Prvú svoju obeť som zabila keď som mala 16, bol to moj kamarád. Ktorý sa volal Ethan.
Vražda
S Ethanom sme sa v škole dohodli,že keď, bude výkend tak sa pôjdeme večer prejsť do lesa. Keď som prišla domov zbalila som si do kabelky: nôž,pásku,lano,igelitové rukavice. Potichu som vyšla z domu a išla som pri les. Keď som tam prišla už tam bol etan. Pozdravila som ho a išli sme sa prejsť. Po 20 minutách som to už nevydržala. Pritiahla som si ho k sebe a začala som sa s ním boskávať.To mi nestačilo a chcela som viac, pomaly som mu stiahla ryfle,on mne sukňu. Už som len cítila ako je vo mne,silnejší ku mne prirážal až som začala vzdychať. Už som to chcela ukončiť. Našla som na zemi väčší kameň a vrazila ho ethanovy do tváre . On v tom momente padol na zem, a ja som začala vyťahovať lano z kabelky. Priviazala som ho o strom, natiahla som si igelitové rukavice a, omotala som mu páskou ústa, už som len čakala s nožom v ruke kedy sa prebudí.
Keď sa prebudil pozeral na mňa s hrôzou v očiach. Ja som sa naňho len pekne usmievala a bodla mu nôž do brucha on začal skuvínať a plakať.
Ešte som mu bodla nôž niekoľko krát do brucha, do hrudníka a srdca.Videla som že už je bezmocný, tak som mu strhla pásku z úst. Chrapčavo niečo hovoril ale nerozumela som mu. Pýtal sa ma prečo som mu to urobila, ale ja som nehovorila nič.
Zobrala som nôž a posledný krát som ho bodla do srdca. V ten moment mu prestalo byť srdce a prestal dýchať už som vedela že je mrtvý.
Ethana som odviazala a nechala ho tam ležať. Pozrela som na mobil bolo 3 hodiny ráno tak som si zbalila veci a išla pomaly domou.
Po ceste domou som aspoň že nikoho nestretla, pretože ťažšie by sa vysvetľovalo prečo som od krvi.
Prišla som potichu domou vyzula som sa, a išla do kúpeľne zo seba zmyť krv.
Po sprche som si ľahla do postele a išla spať.Ďakujem za prečítanie dúfam že sa bude páčiť🖤
YOU ARE READING
krvilačná vrahyňa
Mystery / ThrillerHlavnou postavou je Jessica ma 16 rokov ma 18 ročného brata dylana žije zo svojimi rodičmi a rada má keď ľudia trpia... Miluje vraždenie a klamanie ľudí. Výžíva sa vo vraždách a je na to ako stvorená samotným diablom.Nenavidí ľudí okolo seba,každéh...