Ďalší vrah?

69 1 0
                                    

Zobudila som sa na budík o 7.
Išla som sa obliecť, na raňajkovať,vyčistiť zuby, očesat vlasy a namaľovať sa.
Pomaly som vyšla z domu a išla do Školy.V triede ma už čakali moji otravný spolužiaci a spolužiačky.
Sadla som si a čakala kým príde učiteľka.Prišla do triedy aj s neznámi chalanom.Povedala nám že, to je náš nový spolužiak alex.
Ma tmavo hnede vlasy,šedé oči a je vyššej postavy.
Učiteľka ho dala sadnúť si ku mne, lebo nikde nebolo volné.
Veľmi som sa nudila tak som nadviazala kontakt s Alexom.

Jessica:ahoj
Alex:ahoj
Jessica:čo ťa sem priviedlo?
Alex: presťahovali sme sa sem.
Jessica: hej a od kedy tu bývate?
Alex: od piatku.
Jessica: jaj a prečo ste sa sem presťahovali?
Alex: otec si tu našiel prácu.
Jessica: okey a už si si tu našiel aj nejakých kamarátov?
Alex:nie
Jessica: jaj dobre a chceš si aj nejakých nájsť?
Alex: neviem ale musím im veriť.
Jessica :jaj ok.

Alex je trochu divný, ale aj tajomný neviem čo mám od neho čakať.
Ale, je o dosť inakši ako moji spolužiaci.
Už len jedna hodina a idem domou aj tak keby som tu zostala o 2 hodiny dlhšie tak by som už dovtedy umrela.
Hodina prešla dosť rýchlo a išli sme sa baliť keď, v tom alexovy nejaký papier vypadól s tašky.

Zobrala som ho a zchovala do tašky.
Vyšla som zo školy a išla domou.
Odomka som si a išla do izby vytiahla papier a na ňom bola nakreslaná mrtvá baba vedľa nehej vrah a obesený chlapec. Možno je alex taky ako ja alebo neni. Musím ho ešte viac spoznať. Ale hlavne si naňho musím dávať pozor. A keby dačo ja ho zabijem a nie on mňa!

Napísala som kikovy a dneska za mou príde veľmi moc som sa tešila ,lebo moju lásku som už dlho nevidela.
Zobrala som si nôž (nie na kika) a išla ho čakať na zastávku.
Po 5 minútach čo som tam čakala už prišiel. Skočila som naňho a dala mu pusu.

Jessica:vieš ako si my moc chýbal zlato.
Kristián:aj ty mne láska veľmi.
No a kde pôjdeme zlato?
Jessica:môžme sa isť prejsť niekam.
Kristián :dobre podme.
Jessica : oki láska.

Išli sme sa prejsť a stretli sme Alexa.
Veľmi divne sa na mňa alex pozeral ako keby som mu ziedla večeru.
Ale srala som naňho a všetku pozornosť som dávala kikovy ten si ju zaslúži najviac. Kiko si ľahol na trávu a ja naňho začala som sa mu pozerať do tých jeho prenikavých oči a pomaly sa ku nemu približovať.
Začali sme sa bozkávať a ja som už bola dosť nadržaná, tak som mu povedala že nech ideme ku mne.
Postavil sa a išli sme, mala som dosť čudný pocit ,že nás niekto sleduje.
Prišli sme ku mne a išli do izby nikto nebol doma tak som mala celý dom len pre seba.

Zobrala som kika do izby zamkla sa a začala ho vyzliekať on sa nechal a aj on mňa.
Hodil ma na posteľ a začal ma bozkávať po celom tele a trošku kusať.
Ja som mu urobila fajku a potom ma začal lízať ja som dostávala fajnový orgazmus a potom ho vsunul do mňa priražal a oddaloval sa užívala som si to moc v tedy sa orgazmus ešte zvyšoval. Keď už bol hotový vysunul ho zo mňa a urobil sa do mňa. Dúfam že nebudem tehotná nechcem mať babo ešte takto skoro. Toto bol najlepší sex čo som mala.

Obliekol sa aj ja a išla som ho odprevadit na zastávku.
Na rozlúčku my dal pusu a išiel do busu a ja domou.
Po ceste domou som mala furt divný pocit, že ma niekto sleduje. Prišla som domou zamkla,vyzliekla sa a išla do sprchy. Po sprche som išla do izby pustila film. Keď skončil film som si nastavila budík a išla spat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

krvilačná vrahyňa Where stories live. Discover now