Mrtvý/nový Kamarát🙂

104 4 8
                                    

V škole dnes bola nuda, ako vždycky.
Hovorili zas o Ethanovy, dúfajú že sa nájde, pýtali sa, ako to beriem ja.
„Som veľmi smutná a chcem, aby sa už našiel zdravý.”
Po konci vyučovania som išla domou.
Keď, som prišla domou bola u nás Ethanova mamina. S plačom v očiach nám povedala, že Ethan je mrtvý, že ho našli zavraždeného v lese.
A viete kto ho zavraždil?
Nevieme, Ethanove telo pôjde naprv na pitvu, a potom budeme vedieť ďalšie informácie ohľadne Ethana.

Dobre, po takejto správe som išla do izby,a myslela na niečo iné, keď vtom my moja kamaradka napísala, že či by som dnes s nou a ešte z jej kamaratom nešla do kina na všetko najhoršie 2.
Pre mňa to bol dobrý nápad aspoň by som sa od reagovala a zabudla na chvíľu aspoň na Ethana.

Vanesa(kamaradka) :tak išla by si dnes?
Jessica:okey a okolkej a busom?
Vanesa:nie ten kamarád nás zobere na aute prídeme pre teba o 21 presne a nie že budeš meškať jak vždy, a ten film ide o 21:30 potom tak aby sme to stihli!
Jessica:neboj budem na čas pripravená.
Vanesa:dobre tak o 21presne ahoj.
Jessica: okey čau.

Este to musím dať  vedieť Monike a merekovi aby zbytočne nerobily scény.

Jessica:mama, otec idem dnes s vanesou a jej kamarátom do kina.
Marek, monika:dobre a kedy prídeš?
Jessica :keď skončí film.
Marek, monika:a to bude kedy?
Jessica:o 12
Marek, Monika:tak neskoro zajtra máš školu ešte!
Jessica:ja viem, tak ja sa idem chystať čaute.

Už mám na to len hodinu tak aby som to stihla aj tak si ešte musím umyť vlasy, namaľovať sa, proste pri chystať.
Ledva som to stihla, už pre mňa prišla vanesa aj s kamarátom.
Jako prvé nás išla predstavovať tak neznášam predstavovanie!
Ahoj ja som Lukáš.
Ahoj ja som Jessica.
Lukáš bol celkom pekný mal tmavo hnedé vlasy a orieškové oči, v pohode postavu, ale bol by to len, kamarád nič viac.
Nasadla som do auta a išli sme. Po 15mintach sme už boli pred kinom.
Vystúpili sme a išli sme si kúpiť lístky na film a potom popkorn a Coca colu, Lukáš sa na mňa divne(zlato) pozeral ale nevšimala som si toho.

Išli sme si sadnúť do sáli,a čakali kým sa začne film. Lukáš si sadól vedľa mňa, to ešte nebolo tak divné.
Pri filme som si všimla že Lukáš sa na mňa pozerá a dal my svoju ruku na moje stehno! Akože bola som trochu nadržaná, a bolo my aj divne. Tak som išla na WC. Tam za mnou prišiel Lukáš.

Jessica: čo tu chceš!
Lukáš: teba
Jessica: prečo mňa
Lukaš:lebo si to chcem s tebou rozdať!
Jessica: a kto povedal že ty dám?
Lukaš:ja

Lukáš sa ku mne priblížil a začal ma bozkávať,jeho bozky boli také drsné a vášnivé. Potom ma začal vyzliekať ja som si to nejak neuvedomovala a potom bol vo mne. Bol taký drsný a zároveň taký nežný. Bol presne to čo by žena chcela mať, furt zároveň cítiť bezpečie a zároveň voľnosť. Ale ja som inakšia ako ostatné!
Ale nemôžem povedať, že som si to neužila.
Potom som sa obliekla a višla z WC, prišla som do sáli a po mne o 5 minút neskôr  prišiel Lukáš.
Po filme sme , už išli domou a Venesa sa nás pýtala, že kde sme boli počas filmu? Ja som bola  na WC. A Lukáš že telefonoval.
Odviezli ma domov a už išli aj oni.

Ďakujem za prečítanie dúfam, že sa vám to páči🖤

krvilačná vrahyňa Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora