Беше 02.11.2018г.
Рових си из социалните мрежи и видях,че НДП-то ми Красимира ми е писала.
Отворих Chat head-a и започнахме да си чатим
Ра: Хей,Джен!
Аз:Хей,Ра!
Ра:Какво правиш?
Аз:Проверявам си инста,ти?
Ра:Ем лежа си,скучно е..
Аз:Дам,наистина е много скучно.
Ра:Брат,Со каза,че ще вкара някакви момчета в групата.Само да се надяваме да не са такива груби както в онази група на Юнги и Тае..
Аз: Ок,нямам проблем в това.Нека ги вкара,а и да са груби,ще се свикне с тях.
Ра:Така е.Отивам да чатя в групата да видя онея 'неща' дали са живнали..хах
Аз:Оки,айде и аз ще влезна в групата след малко.
Ра:Ок.
/5минути след/
"CRAZY KPOPERS"
Ра-конският дявол: НЕЩААААА
ЖИВНЕТЕЕЕЕЕЕ СКУЧНО МИ ЕЕЕ!!!МОООЛЯЯЯЯЯ ДЖЕН ПОНЕ ТИ ПИШИИИИИ..!
Джени-девата: ШШШ РААА НЕ СПАМИ ВЕЕЕЕЕЕ!
{Soo Min added Jeon Jungkook and Trever Hancher}
Trever:Zdrasti zabilki
Аз: Здравей!Ам..да се запознаем?
Trever:i za kfo sh trq obshtuwam sus zabilki? izobshto znaete li kakwo e towa?
Ра:Хей,хей,хей..успокой топката и се дръж мило..! Още от началото се държиш като..и аз не знам какво!
Trever:a i BOSS si imame w grupata,kwa si ti?!
Ра:Аз съм тая дет' може съвсем спокойно да те премахне от групата,демек админ съм.
Jeon Jungkook:hey.da se zapoznaem..az sym Jungkookzpo prqkor mi vikat Zaio..
Аз:Аз съм Джени,приятно ми е.
Jeon Jungkook:i na men sushto
Trever:hahahaha,nqma da ti e tolkowa priqtno,zabilke,ZAIO E MOI
Аз:окей,окей,ТИ ЗА ПРИЯТЕЛСТВО ЧУВАЛ ЛИ СИ!?..Оф,ще пиша после!{Ретроспекция в мислите ми}
Олелеее... Зайо...ТА ТОЙ БЕШЕ В ГРУПАТА НА ЮНГИ И ТАЕ..!?
Ам..какъв е този "Тревър".. ИЗОБЩО КАК ТАКА ТАКЪВ ИДИОТ Е С ТАКОВА МИЛО И ДОБРО МОМЧЕ..!?! Ах..защо се държа така,та Зайо го обича.. явно..
Ами ако го харесвам? Изобщо той по принцип не се държи така с новите..?Защо се държи така с мен тогава.. Невъзможно е да ме харесва..
Н-ненормално ееее!!!!!!
Ако Тревър разбере,че го харесвам,да си плюя на петите,че явно ще стана на нудълс..Отново бозааааааа...
Ем..боза,боза,ама това ми се случи преди горе-долу около 5 месеца..
Надявам се да четете книгата ми,въпреки ,че не съм доволна от нея😂🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Обичам вииии❤️❤️❤️🖤🖤🖤😎😜