Г.Т.Д
Мислех по въпроса за Тревър,Кук и Аз и неусетно заспах.
/09.45/03.11/2018/
Алармата ми ме събуди.Станах и се загледах тъпо в една точка както правя винаги сутрин.По едно време се разтърсих и влязох в банята за да се измия.
Миех зъбите си и телефона ми извибрира и видях,че имам съобщение от Зайо...ОТКАЧИХ И СИ ИЗПУСНАХ ЧЕТКАТА В ЧАШАТА МИ С ВОДА АМА НЕ МИ ПУКАШЕ..и седнах на леглото си.
Отворих чат хеда и започнахме да си чатимТой: Хей.
Аз: Хей.
Той: Какво правиш?
Аз:Ам,нищо, тепърва излязох от банята..ти?
Той:Лежа.
Аз:Как си?
Той:Ами,добре,ти?
Аз:И аз.Днес к'ва смяна си в училище?
Той:2ра.
Аз:Сейм хд
Той:хдд
Аз:Аз ще вървя да ям,после ако искаш пиши в групата.Чао за сега!
Той:Чао!След краткия чат със Зайо се изправих пред гардероба си с вечния въпрос,а именно-КАКВО ДА ОБЛЕКА,МАМКА МУ..!?След 5 минутно стоене пред гардероба си държейки се за главата реших най-после какво да облека-Черна тениска,черни скъсани дънки през които се виждаше мрежестият ми чорапогащник (кат ня кво хдд).
Накъдрих косата си която е доста къса и естествено приличах на Мерилин Монро с големите букли..,сложих си очна линия и тъмно лилаво червило както винаги се обличам в тъмни цветове,понеже съм малко 'чалната' и съм странна за околните.
Слязох в кухнята и на хладилника имаше бележка
Дъще,ще се прибера късно вечерта.Не върши глупости и след като се прибереш от училище изчисти стаята си!
-мамаЯдох само филийки с Нутела и взех нещата си.
Отидох до спирката на село.Чаках си автобуса и слушах музика.Щом се качих си извадих билет към Карлово и се настаних на седалката на която обикновено сядам.След като стигнах реших да ида до магазина за някоя енергийна напитка,за предпочитане НЕLL или ТАFF,но каквато и енергийна да изпия все пак ще свърши не'ква работа.
Блъснах се в един от другия клас,който често ме дразни,обаче този път просто се опитах да го игнорирам,но уви-не успях и просто му показах среден пръст,който винаги оправя нещата.
Постоях малко в парка,люлях се на детска площадка и отидох в някой магазин да проверя за някоя нова дрешка или чифт обувки.За съжаление нямах достатъчно пари за да си взема една много яка тениска с надпис "Ĩ łøvē şømëøŋë". Казах им да я запазят,понеже често ходя там за да мога да я взема някой друг път.МИИ,ХОРА,ПАК БОЗА,ноо какво да се каже..Дениславова му работа😂🖤
Сори,ако има правописни грешки,ама ужасно много ме МЪРЗИИИИИИИ...!🙄🙄🙄😪
Обичам ви,и ви благодаря,че следите тая бракма хд❤️❤️❤️