tae:
bugün senin doğum günün fakat gün boyu sana ulaşamadım o yüzden kuru bir mesajla kutlamak zorunda kalacağım. İki yıl sonra ilk kez yanında olurum diye düşünmüştüm fakat olmadı. Olsun, seneye söz ver tamam mı? Belki bu zamana kadar böyle bir şeyler yazmadım sana ama seni gerçekten özledim kookie. Buraya geldiğinde yoongi aptalı ile değil en yakın arkadaşınla vakit geçirirsin sanmıştım. Yanılttın beni kookie, azıcık kızgınım ama bugün kızmayacağımNeyse asıl konuya gelelim.
Seni ilk gördüğümde okulun duvarına çökmüş ağlıyordun, üzülmüştüm. Ağlayan insanlara dayanamazdım ve sen ağlıyordun. Nedenini sorduğumda ise "küfür edemiyorum mk" diye bağırmanı hiç beklemediğimi biliyorsun. O zaman da maldın şimdi de malsın, ahh her neyse doğum günün ezmeyeceğim.
Küfür edemeyişine ağlamanın nedeni, sevdiğin çocuğun küfürden nefret ediyor oluşu ve senin de "mk" denen küfrü virgül gibi kullanışındı. O gün bu anlattığın deli gibi gülmek istememe sebep olmuştu fakat sen ağlıyordun. Gülemezdim çünkü bf olmak💜Bir kaç gün sonra çocuğu tuvalette sıkıştırıp sevdiğini itiraf etmiştin ve olumsuz yanıt alınca kafasını duvara yaslayıp ebesine kadar sövmüştün. Zor almıştım seni çocuğun üzerinden. O an fark etmiştim onun bir kız olmadığını ve sen o günden sonra daha pis ağızlı oldun.
Bunu neden anlattım bilmiyorum ama arkadaşlık ilişkimizin garip başlangıcı hoşuma gidiyor. Aslında ana temamız şey.. İstediğin kadar küfret, istediğin kadar salak ol, istediğin kadar çük sev. Ben her zaman yanında olacağım, ben her zaman seninle olacağım.
Seni seviyorum Kookie'm💜
İyi ki doğdun🐯kookie çevrimiçi
kookie:
tae acilen yurduma gelir misin?
daha fazla burda kalmak istemiyorum.tae:
neyin var?
dışarda değil miydin?
yoongi'desin sanıyordum?
iyi misin?
neyin var
Cevap versene gerizekalıkookie:
gel
anlatacağımtae çevrimdışı
Hmm acaba ne oldu🤔🤔