BTS, Yoongi

2.4K 79 6
                                    

5 hónapja. Ennyi ideje szenvedsz párod elvésztése miatt. Azóta a bizonyos nap óta, mikor megkaptad az üzenetet hogy párod a csatamezőn életét vesztette. Pontosabban, lezuhant az a helikopter amivel szállították Őt és még néhány társát. A test hiányában csak egy koporsó az Ő nevével díszelgett a temető egyik beljebb eső részén. Most is éppen ott voltál. A temetés után minden nap kijártál, és addig sírtál míg végül már a fejed majd ketté hasadt a fájdalomtól. Még ennyi idő elteltével sem tudod felfogni hogy Yoongi már nincs többé. Ő volt életed szerelme. Nem bírtad nélküle elképzelni az életed. Hiányzott neked. Hiányzott az aranyos gummy mosolya, a szoros ölelései amikben képes lettél volna napokat eltölteni. Újra érezni akartad férfias illatát, újra arcához akartál érni, újra megakartad csókolni azokat a mézédes párnácskákat. De ez már nem lehetséges. Úgy érezted mintha a szívedet szagatták volna ki, és most egy hatalmas lyuk tátongna a helyén, amit semmi sem tud megszüntetni. Keservesen zokogtál a sírkőre hajtott fejjel. Nem érdekelt hogy ki hall meg, nem érdekelt hogy megbámulnak, csak kiakartad adni a szíved fájdalmát.

-Annyira hiányzol Yoongi. - a sírástol a hangok nehezen hagyják el a szád és kissé artikulálatlanul. - Vissza akarlak kapni, kérlek gyere vissza hozzám! - nem hitted hogy tudsz még ennél is keservesebben sírni, de mikor az utolsó szavakat is kiejtetted a sírásod csak még hangosabb lett, és mintha már inkább hisztérikus lenne mintsem keserves.

-Jagi én sosem hagynálak el. - az ismerős hangra tested minden szeglete megfeszül. Sírásod pillanatok alatt maradt abba. Ez a hang, mintha Őt hallanád. Nem hittél a fülednek, nem tudtad elhinni hogy tényleg Yoongi az. Nem tudtad minek vélni, azt hitted hogy az agyad játszik veled a fáradtság miatt. De nem bírtál magaddal, és titokban reménykedtél abban hogy tényleg ott fog állni mögötted ha most megfordulsz.

Lassan felállsz, aztán veszel egy mély levegőt hogy lenyugtasd hevesen verő szíved. Szemeidet lehunyod majd így fordulsz a hang irányába.

-Jagi nézz rám, itt vagyok. - ebben a pillanatban két kezet érzel meg arcodon. Nem bírod tovább, még ha csak egy képzelgés is akkor is látnod kell. Szemeid villám gyorsasággal nyílnak ki és néznek farkasszemet az előtted álló mellkasával. Fejedet megemelted és egyből szembe találtad magad 5 hónapja nem látott szerelmeddel. Szemeid újra könnybe lábadnak és elsírod magad.

-Miféle játék ez? - kérdezed egy hitetlen mosolyra húzva szádat. Közben könnyed patakokban folyik le arcodon. Úgy érzed mintha tényleg itt állna előtted, esküdni mernél rá hogy érzed a testéből áradó meleget. Még mindig keserűen mosolyogva elhúzodsz és legalább két lépést hátralépsz. Idegesen hajadba túrsz és zokogva rogysz a földre.

-Ez nem lehet valóság. - motyogod elhaló hangon, néhol-néhol szagatottan kiejtve a szavakat.

-T/N nézz rám és úgy mond hogy ez nem valóság. - Yoongi-vagy annak illúziója-állad alá nyúl és mélyen szemedbe néz. Tekintete melegséggel és szeretettel teli. Elvesztél benne, csak úgy mint első találkozásotok alkalmával. - Itt vagyok, élek és visszajöttem hozzád. Kérlek ne sírj! - kezét lágyan simítja arcodra, és tovább néz téged. Eddigi helyzetedből nehezen, de felvergődöd magad. Mikor már biztosan ültél betegesen remegő kezedet tétován emeled a fiú arcához. Apró kezed arcára teszed, és mikor érzed hogy arca meleg szíved hatalmasat dobban. Újra sírni kezdtél, de ezúttal nem a bánat miatt, hanem a mérhetetlen boldogság miátt amit érzel.

-Te élsz. - mondod ki boldogan, és már mind a két kezed a fiú puha arcán pihen. Zokogva borulsz a nyakába, és nyakhajlatába fúrod fejed. Derekadat átölelve von magához és kezével nyugtatólag hátadat simogatja.

-Megígértem hogy sosem hagylak magadra. - suttigja füledbe lágy hangon amitől kirázott a hideg.

A boldogság amit akkor éreztél leírhatatlan volt. Nem érdekelt, hogy hogyan, vagy miként menekült meg, csak az volt fontos számodra hogy újra itt van és újra hozzábújhatsz. Itt van és életben van. Ennél boldogabb nem is lehetnél.

___________________________________

SZIASZTOK!!!!

Hoztam egy részt, nem kérésre, de hoztam. Remélem tetszik nektek. És még egyszer mondanám hogy nyugodtan írjatok ha szeretnétek rész!!

Pusszantós!

By:Miheko

𝐊𝐩𝐨𝐩 𝐢𝐝𝐨𝐥 𝐗 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫Where stories live. Discover now