A KÖVETKEZŐKBEN YURI TÖRTÉNETEK LESZNEK LÁTHATÓAK! AKI NEM SZERETI AZ EFÉLE TARTALMAT AZ MOST FEJEZZE BE AZ OLVASÁST!!!!
___________________________________
Lisa:
Egy nagy veszekedésen voltál túl a családoddal. Sosem hitted volna hogy képesek lesznek így beszélni veled. Nagyon fájt, nem akartál semmi mást csak a szobádban gubbasztani és kisírni magad.
Persze ez nem mehet ilyen könnyen, ugyanis halk kopogás ütötte meg a füled. Fejedet a párnádba nyomtad és sóhajtottál egy nagyot.-T/N bemehetek? - hallod meg Lisa hangját.
-Nem! - mondod határozottan. Nem akartad hogy így lásson, igaz együtt vagytok már egy ideje de még sosem sírtál előtte.
Ekkor nyílik az ajtó és belép rajta az a szürke hajú szépség, aki beragyogja az életed
-Akkor is bejövök! - mondja mikor már becsukta maga mögött az ajtót. Rád nézett, de te csak lehajtottad fejed. Érezted ahogyan besüpped melletted az ágy, és két kar fogja át a vállad, ezzel magához húzva téged.
-Bármi is legyen a baj, ígérem itt leszek veled és együtt megoldjuk. - suttogja lágy hangon majd egy apró puszit nyom fejed tetejére.
Jennie:
Eleged volt mindenből. Semmi sem sikerült, semmi sem úgy ment ahogy te azt akartad. Mindenért csak magadat okoltad, és ennek az lett a vége hogy ocsmányabbnál ocsmányabb jelzőket aggattál magadra, az meg már csak a hab a tortán volt amit a lányok fanjaitól kaptál. Sosem szereted magad igazán, de Jennienek hála sikerült összekaparnod némi önbizalmat. Ami most teljesen elillani látszott. A fürdőszoba hatalmas tükre előtt álltál és azt nézted hogy mit tudnál megváltoztatni magadon, és mikor rájöttél hogy nincs olyan amit ne akarnál megváltoztatni magadon, idegesen ütöttél egyet a tükör közepébe. Kezedből folyt a vér, töménytelen mennyiség. Nem csináltál semmit csak a falnak dőlve sírtál.
-T/N te meg mi a francot csináltál? - hallod meg Jennie kétségbeesett és aggódó hangját az ajtó irányából. Oda emeled a fejed de nem tudsz semmit sem mondani, csak sírsz és sírsz. Barátnőd villám sebességgel ment oda hozzád és szorosan megölelt, fejedet nyak hajlatába fúrtad és mélyen beszívtad édes illatát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐊𝐩𝐨𝐩 𝐢𝐝𝐨𝐥 𝐗 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
FanficHalihó!!! Ebben a könyvben rövid, egyrészes sztorik lesznek. Ha tetszik amit olvastok, akkor bátran kérjetek! 😊