*13*

105 11 4
                                    

Г: Шуга, защо заключи?
Ш: Исках да сме сами. И да те питам нещо.
Г: Какво ще ме питаш?
Ш: Ами искаш ли да си живеем само двамата?
Г: Как така?
Ш: Ами така. Искаш ли?
Г: Амиии добре.
Ш: Йеей. Вече съм изблал една къща. Утре ще отидем да я видиш.
Г: Добре. Хайде сега да слизаме.
Ш: Добре хайде.-Шуга и Гери слязоха при другите.
Криси: Гери, какво стана?
Гери: Нищо.
Криси: Добре щом казваш.
*неутрал*
Партито беше във вихара си. Криси вече се беше напила и правеше сякакви глупости. Говореше със стената. Говореши не свързано. Когато вече стана късно всички си легнаха.
Шуга: Гери, спиш ли?
Гери: Не защо?
Шуга: Хайде да играем. Скучно ми е.
Гери: Добре. На какво.
Шуга: Предизвикателства.
Гери: Оки ти си пръв.
Шуга: Трябва да си махнеш тениската.
Гери: Оки.-Гери си махна тениската, а Шуга започна да се поти.
Гери: Сега съм аз. Предизвиквам те да ме целунеш.
Шуга: С удоволствие.- Шуга се приближи до Гери и я целуна. Тя го избута на леглото. Гери: Започна да целува Шуга по врата и да оставя синьо лилави петна. Тя махна тениската му. Разкриха се и плочките на Шуга. Гери забеляза, че на Шуга панталоните са му станали тесни и Гери се засмя.
Гери: Май малкото приятелче иска да излезе.
Шуга: Д-даа.-Гери бавно започна да разкопчава колана на Шуга. След като махна колана, тя започна много бавно да откопчава и маха дънките му.
Шуга: Мам-мамкати да-дай по-по-бързо.
Гери: Някой няма търпение а?
Шуга: ПО-БЪРЗО!
Гери: Оки.- Гери махна панталоните на Шуга, а той доста се беше на дървил. Шуга обърна Гери, за да е той от горе. Той започна да оставя смучки по врата на Гери. Шуга реши малко да се позабавлява и за това се отърка в нея, а от нея се чу лек стон. Шуга махна панталонките и. После махна и бикините и. И Гери остана гола. Шуга прехапа устни. След секунди и двамата бяха голи. Шуга си сложи презерватив.
Шуга: Готова ли си?
Гери: Даа.-Шуга бръкна с два пръста и Гери доста я заболя. След това Шуга навря члена си и започна да се движи бавно. Гери пусна няколко сълзи от болката, но Шуга ги изтри.
Шуга: Не се тревожи. Болката ще отмине.-Гери само кимна. След малко болката на истина отмина и дойде голямото удоволствие. И двамата започнаха да стенат силно. Шуга беше като звяр, който иска плячката си. Но и на двамата им харесваше, но Шуга вече щеше да спре.
Шуга: Спи-спирам.
Гери: И аз.-Шуга искара члена си вече и махна презерватива и го хвърли в боклука. След това и двамата легнаха.
Шуга: От колко време го исках.
Гери: Хаха аз също. Ето че вече стана.
Шуга: Не мислех, че ще си толкова добра.
Гери: Хахаха хайде да лягаме.
Шуга: Оки. Лека нощ.
Гери: Лека.











Хеееееей завърнах се. Много се извинявам, че не съм качвала от много време. Хора за първи път пиша смут и се надявам да е хубав. После ще кача част. Чаооооо обичам вииии

My dream come true Where stories live. Discover now