Sziasztok a nevem Eren Jeager, 16 éves vagyok egy kis családi házban lakok a mostoha nővéremmel
Mikasával . A legjobb barátom neve Armin Arlert . Ja és mellesleg meleg vagyok ,hát igen el is lehet kezdeni a csúfolódást ,nem érdekel . Én elfogadtam és nyilvánosan sem szégyenlem. Ez vagyok én így kell szeretni ,ha melegen nem szeret valaki heterón se szeressen. A családomról...hát az külön fejezet ,mikor bevallattam hogy meleg vagyok ,idézem apám szavait "egy mocskos buzi a fiam ,így neveltelek téged!? Carla te ezt elfogadod?
Anya: Attól hogy a fiúkat szereti attól még a fiam ha ő így boldog én elfogadom.-mosolygott rám."
Ezek után apám elhagyott minket . Ekkor fogadtuk örökbe Mikát .Jó apa nem? Hát rohadtul nem! Anyám soha nem hibáztatott ő így szeretett .
De...3évvel ezelőtt meghalt .
Rákos volt ,akkor törtem össze teljesen Mika állást keresett utána ketten éltünk nem volt az elején egyszrű de hozzászoktunk. Hát igen most meg itt ülök a szobámban és irogatok Arminnal.~Arminka
Szia ereen
~Erenke
Sziaaa~Arminka
Nincs kedved elmenni bulizni valahova?~Erenke
De van hova mennénk ?~Arminka
Az meglepi lessz!
16:00-kor találkozunk a házatok elött ! Szia~Erenke
Ok!
Szia!
Elkezdtem készülődni .Elmentem lefürödni megcsináltam a hajamat felvettem egy rózsaszín szoknyát , egy fekete haspólót .
Kész is mondtam majd kimentem a kapuhoz. Armin már ott várt rám .
-Jól nézel ki Eren .
-Köszi de te sem panaszkodhatsz-mértem végig.
-Köszi.-pirult el
Elindultunk . Mikor odaértünk akkor megláttam hogy ez egy kicseszett meleg bár!! Hát meglepődtem ,nem hittem volna hogy armint ide fog hozni.
-Armin?
-Hm?
-Miért ide jöttünk?
-Hát ... Melegeknek meleg bár.- nevetett fel.
-Hahaha röhög a vakbelem.
-Naa legyen már jó kedved.
-Oké. Csak menjünk már be
-Rendben.Hölgyeké az elsőbbség.-röhögött tovább.
-Armin te egyedül vagy ilyen hülye vagy valaki segít?-kérdeztem.
-Hát..Nem rajtam van szoknya.- már könnyezett .
De amikor beléptem .....
YOU ARE READING
Enyém vagy
Romance!!írj bunkó kommenteket légyszi!! Eren:bbboy Levi;daddy daddykink!!!!!🔞🔞 ha nem szereted a yaoi-t neki se kezj! Ez a történet tanulsága *ne rúgj be egy bulin ha egy életképtelen barátoddal vagy ott!!* Amúgy szeretem Armint csak hát ... Valdd be te...